חמש סיבות לשכור משרד בתל אביב

חמש סיבות לשכור משרד בתל אביב

 

  1. כי זו תל אביב ותל אביב היא מרכז העניינים

העיר תל אביב היא הרבה מעבר למיקום שלה, לנגישות שלה והאנשים שבה. תל אביב הפכה במרוצת הזמן לשם דבר. לעיר יש את היוקרה שלה בעיני ישראלים ובעיני עולם העסקים בפרט. העיר עצמה כל כך מפורסמת לטובה שאין אנשי עסקים בחו"ל שאינם מכירים כבר את תל אביב וסגרו עסקאות עם מגוון החברות היושבות בתל אביב. תל אביב היא סמל סטאטוס בעיני רבים והמשמעות שלה בעולם העסקים הרווחי הוא עצום. בחירת משרדים להשכרה באזור באופן אוטומטי מעלה את שם החברה על המפה העסקית והופך אותה לנושא שיחה אצל השכנים.

 

  1. תעשייה של כלכלה והיי טק הנתמכת על ידי העירייה

העיר תל אביב מוצאת עצמה כל הזמן ברשימות הערים הטובות בעולם ליזמות ולסטרטפיסטים. תל אביב הפכה מהר מאוד לאחד ממרכזי ההיזנק (סטרטאפ) הטכנולוגיים החשובים בעולם לצד ברלין, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס. הפעילות בעיר ענפה מאוד בתחום הטכנולוגיה אבל זה לא מה שעושה אותה טובה כל כך. העירייה עצמה ממשיכה כל הזמן לעזור ולייצר הזדמנויות עבור העסקים המתחילים בה והיא מעודדת את הקמת העסקים כמו גם את הצלחתם.  משרדים להשכרה בתל אביב היא הבחירה המועדפת גם מבחינת התמיכה והסיוע העירוניים מצד העירייה, קיום אירועים וכנסים הייחודיים לתל אביב וחשיפת הפעילויות של החברות החדשות, תל אביב היא המקום המושלם להקמת סטרטאפ מצליח.

 

  1. תל אביב היא עיר של צמיחה

עם תמיכה כל כך רחבה בחברות היזנק בתל אביב ניתנת האפשרויות לחברות מסוג אחר לפרוח גם כן. אנשים חדשים וחברות חדשות ממשיכות לזרום אל תל אביב בזכות הנגישות שלה. ההצלחה של סוג מסוים של חברות בתל אביב יוצר צורך בחברות המספקות שירותים לחברות אחרות. סביר להניח שרוב הספקים עבור הצרכים המשרדיים, התפעוליים, הבירוקרטיים מגיעים כבר מתל אביב. בגלל שהיא מהווה מרכז עבור תעשיות רבות, מיקום המשרדים בה מקצר זמן בצורה משמעותית.

 

  1. היצע העובדים גדול יותר מבכל עיר

נתיבי איילון, ארבע תחנות הרכבת הפרוסות בעיר ותחנות האוטובוסים המרכזיים הרבים בתל אביב הופכים אותה לקלה מאוד להתמצאות בה. יותר אנשים מגיעים אל תל אביב ורובם מחפשים בה עבודה טובה יותר שהם אינם יכולים להשיג בפריפריה הישראלית. יותר משישים אחוזים מהעובדים בתל אביב כלל אינם גרים בה. מציאת עובדים טובים יכולה להיות משימה קשה, אך עם היצע הולך וגודל הכול יותר קל בתל אביב.

  1. תיירות עסקים

תיירים רבים המגיעים לעיר תל אביב מגיעים אליה רק לשם פעילות עסקית. התופעה היא תופעה כמעט ייחודית לתל אביב וכמעט ולא קיימת בערים האחרות בישראל. זו היא תופעה המדגישה את כוחה העסקי של תל אביב ואת מגוון האפשרויות שהיא מציעה לחברות היושבות בה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות