חשיבות מערכות סינון ביתיות

חשיבות מערכות סינון ביתיות נובעת מהנזק ואף מהסכנה הטמונה בהעדר חיטוי מים ה"מועשרים" בכימיקלים ובמזהמם שונים. אין ספק כי במקביל להבנת חשיבות השמירה על איכות מקורות המים של המדינה כולה רבים כיום מבינים, כי על מנת להבטיח כי הם יצרכו את המים הביתיים שלהם באופן שיבטיח כי תישמר איכותם, עליהם לדאוג להתקנת מערכת סינון מים ביתית.

גורמים שונים תורמים לזיהום מקורות המים ומאגריהם.: תרופות אנטיביוטיות, תוספי מזון, הורמונים, ועוד. כל אלה עלולים להצטבר במטמנות ובמזבלות. הם מתמוססים בקלות ובמהירות במים והופכים לתשטיפים. אלה מכילים חומרים רפואיים שונים המגיעים אל מקורות המים והמזון שאנחנו צורכים.

נוכח  התוצאות החלקיות, הזעומות, של טיהור מקורות מים ברמה הארצית  (לדוגמה: מחקר שנערך בגרמניה העלה, כי יעילות המערכות הארציות לסילוק שאריות אנטיביוטיקה מהמים נאמדת בכ 10 -20% בלבד. מן הסתם, המצב בישראל אינו שונה באופן מהותי).

השפעתה המצטברת של צריכה שוטפת של מים בלתי מסוננים ובלתי מטוהרים על גוף האדם עלולה להיות הרסנית ואף קטלנית. היא עלולה לגרום, במקרים קיצוניים, לליקויים נוירולוגיים ופיסיולוגיים שונים, ליקויים במערכת הרבייה, גידול בשכיחות מקרי סרטן, שיפור כושר ההישרדות והעמידה של חיידקים אלימים לחומרים אנטיביוטיים, הגדלת סף הרעילות בגוף בשל החשיפה למספר רב של חומרים כימיים ועוד.

חברה מקצועית מציעה לכם, הצרכנים הפוטנציאליים, הנמנים- כמו כולנו – עם קבוצת הסיכון שאליה משתייכים כל מי שאינם מתקינים בביתם מערכת לסינון ולטיהור מים , מערכות סינון המבוססת על טכנולוגיה חדשנית ומשוכללת, הכוללת עד חמישה שלבי סינון. מדובר במערכת המבוססת על שיטת האוסמוזה ההפוכה, העומדת בכל תקני האיכות והבטיחות המחייבים והמחמירים ביותר. במערכת מוטמע מיקרופילטר מתקדם המהווה הערובה לצריכה שוטפת של מים צלולים, טהורים, טעימים ו… בריאים.

אחד היתרונות הגדולים והמובהקים של מערכת זו הוא העדר התלות במכלים או בבקבוקי מים מינראליים ובכל הטרחה הכרוכה בצורך המתמיד לדאוג למלאי מספיק ובתוך כך להעמיק את התלות בשעות הפתיחה והסגירה של המקומות שבהם ניתן להשיגם.

תחזוקתה של מערכת האוסמוזה ההפוכה קלה ופשוטה. היא מותאמת לדרישות ISO 9001 2001 המוכתבות על ידי מכון התקנים הישראלי.

פתרונות נוספים לסינון המים הביתיים ולטיהורם הם סננים איכותיים המצוידים בפוספט קריסטלי המיועד לפירוק האבנית המצטברת עם הזמן על הצנרת המובילה את המים או במתקני שתייה שונים כגון מיני ברים, קולרים ומערכות לטיהור מים.

מי מכם, בבית או במשרד הרוצים להבטיח לעצמם מקור בלתי נדלה של מים מסוננים ומטוהרים יכולים לרכוש קולרים ומיני ברים שמספקים מים חמים וקרים כאוות נפשכם. על פי הוראות היצרן יש להחליף אחת בכמה זמן את המסנן (ובמתקנים הביתיים והמשרדיים הקטנים גם את המנורה) ולבד מכך לא נדרשת כל פעולה תחזוקה.

ניתן לומר על חשיבות התקנת מערכות לסינון ולטיהור המים לא רק כי הדבר בנפשנו אלא – בעיקר- בגופנו. מאחר שבאקלים השורר במקומותינו אנחנו צורכים מים בכמויות גדולות, חשוב שנעשה כל מה שנדרש מאתנו על מנת להבטיח כי המקור העיקרי והשוטף לצריכת המים היומיומית שלנו יהיה איכותי, בטיחותי ובריאותי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות