לחוות מחדש את העולם דרך טיול מאורגן לגיל הזהב

במאה השנים האחרונות תוחלת החיים הממוצעת כמעט הכפילה את עצמה. אם עד המאה ה20 גרף התפלגות הגילאים נראה היה כמו פירמידה, כאשר בקצה הסתמנה אוכלוסיית בעלי המזל שהגיעה לגיל מופלג, כיום הגרף דומה יותר למלבן, מה שמצביע שרוב הילדים מגשימים את פוטנציאל גיל החיים ומגיעים לגיל מבוגר. למעשה השינויים הדמוגרפיים האלו פתחו בפנינו מערכת חיים נוספת, זוהי מערכת גיל הזהב, ולדורות האחרונים זהו בעצם דבר די חדש, שבעתנו אנו קובעים מה היעוד שלו. השחרור מעול העבודה והאחריות, פותח חופש אינסופי ובדור החדש מתאפשר לממש חלומות שעד כה היו בגדר פנטזיה.

חיפוש אחר הקלות והפשטות

מי מאתנו לא חלם על נטישת הלחץ והשגרה השוחקת של היום יום, ויציאה לשיטוט בין כפרים קטנים בקמבודיה, או שחיה עם צבי ים לחופי פרו. אך כיצד מגיעים לשם, היכן לנים, איך אפשר לתקשר במקום שהשפה כה שונה, ומעל לכל, מה תהיה העלות של הנאה כזו. לעיתים רק הטרחה שבאיתור המידע הנחוץ, הינה עול בפני עצמו אשר רבים חוששים ממנו, ועל אחת כמה וכמה בגיל מבוגר. על כן, הפתרון הקל והשכיח, הוא בחיפוש מהיר באינטרנט אחר קבוצות או סוכנויות של טיול מאורגן לגיל הזהב. כל שיש לעשות הוא לברור בין שלל היעדים המוצעים ואחר כך, לרבוץ על מי מנוחות מהידיעה שכבר נמצא לו האחראי שידאג לכל הלוגיסטיקה, וברר את כל המידע הנחוץ. הנוחות שבחוסר הדאגה מהווה את תחילתו של החופש ביציאה לטיול מאורגן.

ביטול חששות בטיול מאורגן לגיל הזהב

אמנם בטיול מאורגן תמיד יש החשש שמא אחת הפעילויות שנקבעה לא תהיה רצויה או שלא תותאם ליכולות הפיזיות של מטייל זה או אחר. אך למעשה בספציפיות של טיול מאורגן לגיל הזהב, מתאפשרת לקהילה בעלת טווח גילאים זהה חוויה שתותאם במיוחד ליכולות ולגיל המטיילים. מה גם, היציאה לטיול היא עם אנשים בני אותו הגיל, מאפשרת את החוויה עם אנשים "באותו הראש".

לסיכום, בגיל השלישי נפתחת הדלת לחופש ההזדמנויות לחוות חוויות חדשות כמו הכרת העולם. הדרך הנוחה והקלה ביותר לטייל היא דרך טיולים מאורגנים, ובפרט טיול המאורגן ספציפית לאוכלוסייה מבוגרת.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות