טיול מאורגן למרוקו – כדאי?

עם רכס הרי האטלס הגבוהים הנפרסים מדרום-מערב לצפון מזרח, וחופים יפהפיים של הים התיכון, ומן העבר השני האוקיינוס האטלנטי, שוכנת מרוקו על גבולה הצפון מערבי של יבשת אפריקה הגדולה.

המדינה המיוחדת והיפה הזו מושכת אליה מיליוני תיירים מדי שנה, וישראלים רבים נוסעים ליהנות מהריחות, הטעמים, הנופים והתרבות העשירה והעתיקה של בני המקום. הזיקה הישראלית למרוקו לא נשענת רק על יהדות מרוקו, והתיירים הישראלים המגיעים למדינה מדי שנה הם מכל שכבות האוכלוסייה, ובכל הגילאים, בטיולים פרטיים ומאורגנים כאחד.

טיול מאורגן למרוקו יכול לפתוח בפניכם דלתות שטיולים פרטיים לא יכולים, ולחסוך לא מעט משאבים – בכסף ובזמן.

טיול מאורגן למרוקו – הבחירה הנכונה

מרוקו אינה מדינה קטנה, ופניני החן האקזוטיים שבה דורשים הכרות וגישה. מאיתורן, דרך התנהלות בכדי להגיע אליהן, סידור הכניסה והמדריך המקומי, כל אלו דורשים לא מעט השקעה, ולעיתים קרובות פשוט לא מתאפשרים לתייר הבודד.

הגעה עם טיול מאורגן למרוקו פותחת בפני התייר את השער למפגש ייחודי עם מרוקו במלואה, מבלי לאבד זמן חופשה יקר עד מאוד לניסיונות, שחלקם כושלים, להגיע למקומות שהוא רוצה. טיולים לא מאורגנים הם בחירה נבונה במקומות מערביים יותר, בהם אנו, הישראלים, נחוש בנוח עם האנגלית הנפוצה, ועם הדמיון בהתנהלות כמו בתי המלון ומערכתה תחבורה הציבורית.

לטייל בקבוצה – להרגיש בטוח

מרוקו וישראל אינן מדינות אויב, אך הדת השלטת היא בכל זאת האסלאם, ועם השנים, בייחוד ברגעים בהם ישנם מצבים ביטחוניים ערים בישראל והעולם הערבי תוסס, הרי שהבחירה בטיול מאורגן למרוקו היא הבחירה השפויה והבטוחה.

להיות חלק מקבוצה זה להיות חלק מגוף גדול מאיתנו, שמאפשר לנו לחוש ביטחון, אך גם לקבל מחירים טובים יותר מבעלי אינטרסים המעוניינים לקבל לעסק שלהם קבוצות באופן קבוע. העובדה כי מארגני קבוצות יכולות להשיג מחירים תחרותיים יותר לטובת הקבוצה היא דבר חשוב במרוקו, שכן ממש קשה להתאפק מלקנות את המוצרים היפהפיים והייחודיים המוצעים בשווקים השונים.

לא משנה אם אתם בעניין של השוק בקזבלנקה, סיור ארכיטקטוני מרשים, טיול מדברי לנופים עוצרי נשימה, או פשוט נהנים מנרגילה ותה על חוף הים, טיול מאורגן לפנינה המרוקאית הוא דבר שכל אחד חייב לעצמו פעם אחת בחיים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות