טיסות לברלין – מוקד המשיכה החדש של הישראלים

אין זה סוד שהעיר ברלין הפכה להיות שם קוד בשיח הישראלי בשנים האחרונות, בכל פעם כשרוצים לדבר על צעירים או על יוקר מחייה, המילה ברלין מיד עולה ברקע. אך האמת היא, שכבר שנים רבות העיר ברלין היא מוקד משיכה עבור ישראלים רבים, צעירים ומבוגרים, אשר נוסעים לטייל ולנפוש בה.

העיר אשר ההיסטוריה היהודית חקוקה בה, לצערנו, באופן מאוד כואב ושלילי, הפכה מאז שנות התשעים, נפילת החומה ואיחוד העיר, לאחת הערים האהובות על הישראלים ולמען האמת יש סיבות רבות לכך. ברלין מייצגת היום עיר קוסמופוליטית אליה מגיעים אנשים מכל קצוות העולם מנהלים חיי תרבות ומסחר עשירים, העיר פורחת וצומחת ובעיניי רבים, היא כיום העיר החשובה ביותר באירופה, אף יותר מלונדון.

זו הסיבה שאפשר למצוא מגוון חברות שמארגנות טיסות לברלין במחירים שונים, זו הסיבה שישראלים רבים טסים לנפוש בה באופן פרטי או מאורגן. כל מי שמגיע לעיר יכול ליהנות מחיי התרבות העשירים שלה, מאתרים היסטוריים, מוזיאונים מדהימים, פארקים עוצרי נשימה וכמובן מגוון קניונים וחנויות. חובבי היסטוריה ימצאו בה כמובן שורה של אתרים, הן ממלחמת העולם השנייה והן מתקופת הקומוניזם והמלחמה הקרה. מעטות הערים שיכולים להציע כל כך הרבה כמו ברלין, מצד אחד היסטוריה עתיקה ומצד שני, חיבור חזק כל כך להווה.

 

טיסות לברלין – כיצד נהנים מטיסות במחירים נוחים

היתרונות של ברלין על פני ערים רבות אחרות בעולם ובפרט באירופה, נובעים לא מטבעה אלא גם מסיבות נוספות. ראשית, ברלין היא צומת אירופאית, ממנה אפשר להמשיך לאוסטריה, הולנד, צ'כיה ועוד מגוון ארצות שגובלות עם גרמניה. שנית, אנחנו יכולים למצוא לא מעט חברות שמציעות טיסות לברלין במחירים מוזלים, זאת להבדיל מיעדים כמו לונדון נניח, שלא תמיד אפשר למצוא חברות כאלה. שלוש, ברלין להבדיל מניו יורק נניח, זו עיר שקורצת לישראלים כי היא קרובה מאוד, אז מספקי אם נטוס ביום חמישי נוכל בשבת כבר לחזור ארצה.

נקודה נוספת שצריך לזכור לגבי ברלין, להבדיל מערים אירופאיות אחרות, ברלין נהנית מצמיחה כלכלית ולכן היא כל הזמן צומחת, נפתחים בה מקומות חדשים ולכן כל ישראלי שמגיע אליה, מגלה בה בכל פעם דברים חדשים.

בשביל ליהנות מאפשרות של טיסות לברלין במחירים מוזלים, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאינטרנט ולבחון מה החברות השונות אשר מארגנות טיסות לעיר, מציעות. לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא טיסות במחירים זולים, בין היתר בזכות העובדה שחברות לואו-קוסט שונות, כולל חברת UP של אל על, נכנסו לתמונה ומציעות מחירים מאוד זולים ואיכותיים. מאחר ומדובר בטיסה קצרה, אז אפשר לוותר על אוכל בזמן הטיסה ולחסוך עוד יותר את עלות הכרטיס. את הכסף שנחסוך בטיסה נוכל לבזבז כבר בעיר על מסעדות, שופינג או כל דבר אחר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות