טיפולי פנים מתקדמים עם LA FACE

כל מי שביקר אי פעם בלוס אנג'לס יודע שזוהי לא רק העיר הכי נוצצת בארצות הברית, אלא גם המטופחת יותר. נשים לא יוצאות מהבית בלי בגד מעצבים, תיק יוקרתי, נעליים יפות ואיפור מושלם. גם עולם היופי והטיפוח של לוס אנג'לס בנה לעצמו מוניטין מוקפד ואיכותי, כאשר המחקר הרפואי והטכנולוגי מביא את הפתרונות המתקדמים שלו קודם כל אל מרפאות לוס אנג'לס ואחר כך אל העולם כולו.

חברת LA Face מביאה איתה את הבשורה המתקדמת ביותר בתחום הטיפולים בתחום ה: רפואה אסתטית מלוס אנג'לס היישר לישראל.

אלו שיטות טיפול אנחנו מציעים?

חברת La Face מציעה מגוון רחב של שיטות מתקדמות של טיפולי פנים חדשניים להצערת עור הפנים. טיפול הדגל הייחודי שלנו הוא טיפול ה- co2 fractional laserשנחשב לפריצת הדרך של העשור בתחום הטיפולים האסתטיים לפנים.

הטיפול מתבצע באמצעות מכשור מתקדם שמשלב בין טכנולוגיית הלייזר ובין טכניקות נוספות, שעוצרות את תופעות הלוואי הלא נעימות שמחכות למי שעובר טיפולי לייזר שגרתיים בעור הפנים. השימוש במכשיר משפיע על פני העור, מחליק את הקמטים ומחדש אותם ובנוסף, משפיע על ייצור הקולגן והסקרטין. ההשפעה מתבטאת בייצור מוגבר של קולגן, שממלא את הקמטים ויוצר מראה עור צעיר יותר.

טיפול נוסף הוא טיפול הבוטוקס, שסבל ממוניטין לא חיובי בשנים האחרונות. בזכות מינון מינימלי של הזרקות לצד ידיים מקצועיות ומנוסות של רופא מקצועי המתמחה בהזרקות בוטוקס, אנחנו מונעים למעשה את כל התופעות השליליות של חוסר הבעה בפנים. תוך שלושה ימים מיום ההזרקה אפשר לראות שינוי מהותי בעור הפנים, ללא כל התופעות המוכרות.

עוד טיפול שמכוון אל עור הפנים ועוזר למצק ולהצעיר אותו הוא טיפול ה-E Prime. במסגרת טיפול זה המטפלים עושים שימוש במכשיר חדשני לעיצוב קו הלסת והעלמת קמטים. המכשיר מאפשר לעשות למעשה מתיחת פנים וצוואר לכל דבר, ללא ניתוח.

בנוסף, אנחנו מבצעים במסגרת הקליניקה ניתוחים פלסטיים ביניהם ניתוחי הרמת עפעפיים, מתיחת פנים ועוד טיפולים אסתטיים מתקדמים.

LA Face: טיפולי פנים עם המכשור המתקדם בעולם

כשמדובר בפנים שלנו, אנחנו חייבים להיות בטוחים בכל טיפול ובכל צעד שאנחנו עושים כדי ליצור מראה צעיר יותר. ב-LA Face אנחנו מביאים היישר מלוס אנג'לס את הבשורה החדשה בתחום טיפולי הפנים ומציעים מגוון טיפולים עם מכשור מתקדם, שמבטיח מינימום תופעות לוואי וסכנות ומקסימום תוצאה: עור פנים צעיר, ללא קמטים וללא סיכונים מיותרים.

LA Face שדי שאול המלך 37 ת"א ׳בית אירופה׳ קומה 1 טלפון  6783838- 03

כתיבת תגובה

תפריט נגישות