טיפים לבחירת זר פרחים

פרחים הם המתנה האולטימטיבית לכל מאורע. הם מתאימים למאורעות שמחים כמו לידה, חתונה, בר מצווה, יום הולדת, יום נישואין ועוד, וגם לאירועים פחות משמחים כמו הלוויה ואבל. פרחים הם מתנה ריחנית, נעימה ומשמחת, והם המתנה הטובה ביותר לצורך איחולים. למעשה הדרך הטובה ביותר להראות לאדם קרוב כי הוא חשוב לך, היא באמצעות זר פרחים מושקע ומיוחד. יתכן כי הסיבה לכך שזרים אלו הם המתנה הטובה ביותר לכל אירוע נעוצה במגוון הרחב והססגוניות הרבים אשר מיצרים אפשרויות בחירה רבות.

סוגים שונים של זרי פרחים

אספנו בעבורכם טיפים לבחירת זר פרחים, אשר יסייעו לכם בבחירה מבין המגוון הרחב של האפשרויות העומד בפניכם. למעשה, הפרמטר החשוב ביותר בבחירת זר הוא להכיר את סוגי הזרים הקיימים:

  • זרים ססגוניים: הזרים הסטנדרטיים מורכבים ממבחר גדול של סוגי פרחים וצמחים, אשר משולבים זה בזה, ויוצרים זרים בססגוניות נעימה לעין. זרים אלו מגיעים בגדלים שונים, ויש אפשרות לבחור משלל זרים אשר מוצגים בקטלוג החנות, או להרכיב זר באופן עצמאי עם סוג הפרחים הרצוי.
  • זרים מתוקים: זרים מתוקים הם זרים אשר מורכבים בעיקר משוקולדים, סוכריות וממתקים נוספים, והם חגיגה שכולה טעמים משמחים.
  • זרי כלה: זרים אלו הם זרים אשר בנויים בצורה סטנדרטית, אם אפשרויות קישוט שונות, והם מיועדים בעבור הכלה לערב חתונתה.
  • זרי אבל: זרי אבל הם זרים עגולים אשר במרכזם עובר סרט שחור שעליו נכתב מקור הזר, והם מיועדים להלוויות, ולטקסי זיכרון על מנת להניח על קבר המנוח.

טיפים לבחירת זר פרחים

כעת, לאחר שאתם כבר בקיאים בסוגים השונים של הזרים, הנה לכם מספר טיפים לבחירת זר פרחים:

  • המאורע: ראשית, חשוב מאוד להתאים את סוג הזר למאורע לשמו הוא נרכש. זרים לצורך הלוויה יהיו מורכבים בצורה סטנדרטית אחת, ולא יתאימו לאירועים אחרים. זרים מתוקים יכולים להתאים ליום האהבה או לפנק את בן הזוג ביום ההולדת, וזרים סטנדרטיים יכולים להתאים כמעט לכל מאורע.
  • האדם: שנית, חשוב מאוד לעמוד על אופיו של האדם אשר לו מוענקים הפרחים. בחרו את סוג הפרחים האהוב ביותר על האדם לו שאתם שולחים את הזר, והקפידו לבחור זרים בצבעים ובגוונים האהובים על בעל השמחה.
  • המחיר: מחירם של זרי הפרחים יכול לנוע בטווח של עשרות עד מאות שקלים. הקפידו לבחור בזר הפרחים אשר תואם את התקציב האישי שלכם.
  • מתנה יחידה או תוספת: בחירת סוג וגודל הזר תלויה בשאלה האם הזר הוא המתנה היחידה, או שהוא מתלווה למתנה אחרת. כמובן שאם הזר הוא המתנה היחידה תשקיעו בו הרבה יותר.

פרחים קונים אצל המקצוענים

הטיפ החשוב האחרון ברשימת הטיפים לבחירת זר פרחים הוא לרכוש את הזר אצל חנות מקצועית. פרחים רמלה מציעים שירות מקצועי, סחורה טרייה, ומשלוחים מהירים ליעדים נרחבים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות