טיפים לבחירת חברת נקיון משרדים

לרוב, במקומות עבודה כמו משרדים או מוסדות ציבור – נדרשות עבודות נקיון ייעודיות, בין אם שוטפות ובין אם תקופתיות. לצורך כך, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית, שתספק עבורם את השירות שחוסך לעבודי החברה זמן ואנרגיה חשובים. במבנים ציבוריים ובמשרדים גדולים אי אפשר להסתפק בעובד נקיון יחיד בשל היקף עבודת הנקיון הרחב. בשביל שתוכלו לעבוד בראש שקט בלי דאגות – כדאי שתדעו כיצד לבחור את חברת ניקיון המשרדים המתאימה ביותר עבורכם:

ניהול וביצוע משימות הניקיון

מטרת השירותים אותם מספקת חברת הנקיון היא להקל על ארגונים בניהול וביצוע מטלות הניקיון במקום העבודה. וודאו מול החברה אותה אתם שוקלים כי היא מבצעת עבודות נקיון קבועות, תיקונים של מערכות המבנה וכו'. חשוב לבחור בחברת נקיון אמינה ומקצועית, שמנהלת באופן אחראי את כלל עבודות הניקוי עליהן היא אמונה, החל בשטיפה ובנקיון היומיומי וכלה בניקוי יסודי של המשרד לאחר שיפוץ תקופתי, למשל.

חברת ניקיון משרדים מא' ועד ת'
כדי לבדוק את התאמתה של חברה לניקיון משרדים רצוי לבדוק מראש את צרכי הניקוי הקבועים והמשתנים של מקום העבודה; למשל, האם לארגון יש צורך בעבודות נקיון בסיסיות בלבד, או שנדרשות בו עבודות נוספות כגון תחזוקה של מערכות החשמל והמים, ניקוי מקצועי של שטיחים, ניקוי פוליש ועוד; בנוסף, כדאי לברר מראש את תדירות הניקיון הנדרשת למבנה, כולל חלונות, מסדרונות, המטבח המשרדי וכו'. כמו כן, מומלץ לוודא שבחזקת חברת הניקיון יש את הציוד הנדרש לניקוי המשרדי, בעיקר במקרים בהם נדרש ניקוי מיוחד של הריהוט או הריצוף במשרד (שיש, פרקט וכדומה).

באמצעות בדיקה מראש של פרטים אלו, קל יותר להתמקד בבחירת שירותי הניקיון והתחזוקה  המתאימים ביותר למשרדיכם.

זמינות מעל הכל
מעבר לתיאום ציפיות קפדני בין צרכי הניקיון של המשרד לבין השירותים שמציעה חברת הניקיון, קיימים פרמטרים נוספים שרצוי לוודא מבעוד מועד; למשל, זמינות שירותי חברת ניקיון המשרדים ביחס לשעות הפעילות של המשרד. לרוב אפשר להזמין את שירות חברת הניקיון לשעות בהן לא מתקיימת פעילות שוטפת במשרד, אך עם זאת כדאי לוודא שבעת הצורך קיימת אפשרות לתמרן בין שעות הפעילות של המשרד לבין זמני העבודה של חברת הניקיון.

שירותים נוספים המבצעת חברת ניקיון משרדים

מלבד עבודות הניקיון הקבועות, רצוי שחברת ניקיון משרדים מקצועית תוכל לספק שירותים מיוחדים כגון פוליש, חשמל ואינסטלציה המבוצעות בידי עובדים מקצועיים. ישנם שירותים נוספים רבים אותם מספקת חברת הניקיון, לדוגמה אבטחה ותפקידי תחזוקה ועוד.

אמינות חברת נקיון למשרדים
כאשר עבודת ניקיון מתבצעת בצורה איכותית – אין הדבר בולט לעין; אך כאשר אינה מתבצעת כלל ניתן להרגיש בחסרונה. לכן חשוב לבחור בחברת נקיון אמינה שביכולתה לבצע את כל עבודות הניקיון הנדרשות במטרה לשמור על המשרד נקי ועל סביבת העבודה הנעימה של העובדים במקום.
המלצות מלקוחות אחרים יכולות לשקף את אופן העבודה והשירותיות של חברת הניקיון; "נכסי גוסקוב בע"מ" מתחייבת לספק את השירות המקצועי והאישי הטוב ביותר!

למידע אודות גוסקוב בע"מ ניתן להכנס לאתר החברה.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות