טיפים לבחירת מלון בארץ

האם אתם מתכננים חופשה ומתלבטים באיזה בית מלון לבחור?. על מנת לבחור את בית המלון המתאים לכם ביותר יש להחליט מהי מטרת החופשה: האם אתם מחפשים חופשה שבה תעשו דברים לא שגרתיים ומאתגרים או להפך – כל מה שאתם מעוניינים בו הוא קצת מנוחה לגוף ולנשמה. יש לחשוב מהו הנוף המועדף – האם מדובר על נוף מדברי או נוף ירוק וגלילי, והפרמטר האחרון- האם תרצו חופשה בסגנון כפרי או עירוני. לכל אלה ישנן אפשרויות בארצנו, כולל בתי מלון המתאימים לכל סוג חופשה.

מבתי מלון גדולים ועד קטנים

בתי המלון בארץ נחלקים על פי גודלם ויכולים להתאים לסוגים שונים של חופשות. בתי מלון גדולים נמצאים בעיקר באזורי תיירות ונופש מרכזיים כמו אילת או ים המלח וכן בערים גדולות כמו תל אביב או ירושלים. בתי מלון גדולים הם כבר מכונה משומנת היטב בכל אשר קשור לאירוח. שם תמצאו את כל מה שליבכם חפץ עבור חופשה במלוא מובן המילה והם יתאימו בהחלט עבור משפחות עם ילדים. בתי מלון גדולים כוללים כמובן בריכה שהיא אזור הפעילות המרכזי. סביב הבריכה ישנם אזורי פעילות וצוותי בידור אשר יפעילו את הילדים. עבור ילדים ישנן גם משחקיות הכוללות צעצועים מגוונים או ציוד לציור עבור הקטנים יותר, ומשחקים דוגמת סוני פלייסטיישן וקרוביו עבור הגדולים יותר. בצידה השני של הקשת ניצבים בתי מלון קטנים ואינטימיים- מלונות בוטיק. מלונות בוטיק ממוקמים במקומות כפריים יותר כמו בלב יער בגליל או בלב המדבר ומטרתם לספק חופשה אקסקלוסיבית, רגועה ושקטה בעיקר עבור זוגות המחפשים פרטיות אך בתנאים של בית מלון.

מסע בין כוכבים

בתי מלון נבדלים זה מזה ברמת השירות- מספר הכוכבים. כמובן שבחירת רמת המלון נקבעת בין היתר על פי מחירו. הבחירה האם ברצונכם מלון פאר נוצץ, מלון פשוט יותר או מלון שהוא כמעט אכסניה נמצאת רק בידיים שלכם. עשו את החישוב הפרטי שלכם. ראו על מה אם מוכנים לוותר מבחינת השירות הניתן במלון ועל מה לא. אם מדובר על חופשה משפחתית בקיץ, בהחלט כדאי לבחור מלון עם בריכה שתשמש בילוי רטוב ומרענן בתוך המלון.

מיקומו של בית המלון

אזור ומיקום הוא פרמטר חשוב בבחירת מלון בארץ. ארצנו ידועה במגוון הנופים שבה. אזור החופשה משפיע מאוד על מהות החופשה ועל הפעילויות שיעשו במהלכה. האזור יקבע האם תהיה זו חופשה שמטרתה העיקרית היא נופש ורחצה בים או בבריכה, כמו באילת, ים המלח או טבריה, חופשה למטרת טיולים או פיקניקים כמו בגליל, או בכלל האם תהיה זו חופש תרבותית הכוללת ביקורים במוזיאונים, יציאות למסעדות ותיאטרון בערב וביקורים בשווקים ואטרקציות עירוניות אחרות כמו בתל אביב וירושלים. מיותר לציין כי לאזור השפעה רבה על הנוף הנשקף מחלונו של בית המלון- האם יהיו אלה הכנרת ורמת הגולן, נוף הררי ירוק ומיוער, או נוף מדברי הפרוש מאופק עד אופק בלב המדבר. עיצמו לרגע את עיניכם ודמיינו אתכם בתוך החופשה, את המקום וכיצד אתם מעבירים את זמנכם במהלכה. האפשרויות רבות ללא ספק.

בחירת מלון על פי אירועים

מדי שנה מתקיימים בארצנו אירועים קבועים ומשתנים אשר ניתן להתאים את מיקום וזמן החופשה גם אליהם. כיוון שאנו ממש בראשיתו של הקיץ, בחרנו להציג כמה אירועים הצפויים להתרחש בקיץ הקרוב. יתכן שהם יהוו חלק משיקולי בחירת חופשתכם הבאה:

תערוכת אמנות הלגו: בגני התערוכה בתל אביב במהלך כל הקיץ תוצג תערוכה מיוחדת במינה ובה דמויות ומבנים שונים העשויים כולם מאבני הלגו, כולל נשיא המדינה וראש הממשלה. כולל גם אזור פעילות אטרקטיבי לילדים ולהורים. התערוכה מתקיימת בתאריכים 27.6-27.8

תערוכת רכבות 2013 בירושלים: במתחם הרכבת המתחדש בירושלים תוצג תערוכת ענק המציגה את התפתחות הרכבות החל מהרכבות הראשונות, רכבות הקיטור ועד לרכבות החשמליות. התערוכה תתקיים בתאריכים 1.7-2.9.

חוצות היוצר: בירושלים מתקיים כמדי שנה פסטיבל האמנויות הוותיק חוצות היוצר. הוא כולל אמנים רבים המציגים את יצירותיהם בתחום הציור, הפיסול, הקרמיקה, קליגרפיה ועוד. יתקיימו במקום שפע פעילויות נלוות. הפסטיבל יתקיים בתאריכים 5-17.8.

פסטיבל ערד: פסטיבל המוזיקה הוותיק של הדרום יכלול מופעים רבים של להקות, זמרים ואף ערבי שירה בציבור. אחד המוקדים של ההופעות יהיה אמפיתיאטרון מצדה בו יתקיימו מופעים של זמרים כמו יהודית רביץ, דיויד ברוזה, אביב גפן ועוד ממש עם הזריחה. הפסטיבל מתקיים ב- 9-11.7.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות