טיפים לבחירת מנתח פלסטי

ניתוח פלסטי באף הוא אחד הניתוחים הפופולריים, הקלים והמהירים שקיימים במסגרת ניתוחים פלסטיים ואסתטיים. ניתוחי אף הם מהירים, קלים, עלותם אינה בשמיים והפיתוי הוא גדול מאד לעבור שינוי במראה הפנים. על אף הוותק של ענף ניתוחי אף והניסיון הרב שיש לרופאים מנתחים רבים, חשוב לקבל החלטה על בחירת המנתח הפלסטי לאחר בירור מספר סוגיות והתרשמות מהרופא עצמו, המוניטין שלו וההמלצות עליו. להלן מספר טיפים לבחירת מנתח פלסטי.

לא מתפשרים

השוואות- החלטתם לעבור ניתוח פלסטי באף. קראתם מידע על התנהלות הניתוח, המשמעויות וההשלכות ואתם משוכנעים כי ברצונכם לבצע אותו. החלו להשוות בין הפרסומים השונים בהם אתם נתקלים, ללמוד על שמות המנתחים הפלסטיים שעיסוקם העיקרי הוא ניתוחי אף, הניסיון בתחום, קורות החיים שלהם, המלצות של מנותחים אחרים והיכן מתבצע הניתוח. אם במכון לרפואה אסתטית- לימדו גם על המקום, השוו בין כמה מבחינת ההיסטוריה, המוניטין ומה מציע המכון. התחילו לצמצם את המועמדים ברשימה שלכם וגשו לפגישת היכרות עם כל אחד מהרופאים ברשימה שהרכבתם לעצמכם.

כימיה- הכירו את הרופא הפלסטי מקרוב. עד עכשיו קראתם עליו, שמעתם עליו ולמדתם את קורות החיים שלו. בפגישה תוכלו לוודא אם אתם חשים איתו בנוח, חופשיים, משוחררים ומקבלים מענה סבלני, אנושי וכמובן מקצועי לכל השאלות שלכם. זכרו כי אותו מנתח פלסטי הוא זה שתשימו בו את מבטחכם, ועליכם לחוש רגועים ושלמים עם הבחירה שעשיתם.

המחיר והנחיר

מחיר- השוו מחירים בין כל המרפאות והמכונים אליהם אתם ניגשים. נסו להבין מדוע ישנם פערים גדולים בין מקום אחד למשנהו. חשוב לזכור כי יש פיתוי במחיר נמוך אולם חשוב לזכור כי מדובר בניתוח. אמנם ניתוח פשוט, אולם עדיין ניתוח. במקרים כאלו לא תמיד המחיר הנמוך הוא האטרקטיבי. האם המחיר נמוך בשל נסיון מועט של המנתח הפלסטי? האם יש ביקוש מועט לניתוחים במכון אליו פניתם? ואם כן, מדוע? מאידך מדוע המחיר הגבוה הוא כה גבוה? האם בשל ביקוש רב? ניתוחים מוצלחים במיוחד? מרפאה או מכון מפנקים?

איכות- וודאו מה קורה לאחר הניתוח- כיצד נראה חדר ההתאוששות? האם יש אחות צמודה שתשגיח עליכם? האם אתם לבד בחדר או עם מנותחים נוספים? זכרו כי משמעות הניתוח אינה רק תהליך הניתוח עצמו אלא גם מה שקורה לאחר מכן, ומה טיב השירות שתקבלו עם תום הניתוח.

אחריות- היה וחלילה לא הייתם מרוצים מניתוח האף או חל סיבוך כלשהוא. האם יש אחריות על הניתוח? האם אתם זכאים לניתוח תיקון ללא תשלום נוסף?

ניתוחי אף הנם הליך שכיח, קל ומבוקש. יחד עם זאת, עדיין מדובר בניתוח פולשני, ובפנים שלכם שמשתנות תחת ידי המנתח הפלסטי. ודאו לשאול את כל השאלות, ולבחור במנתח שאתם מרגישים רגועים אתו, בדקתם את הרקע, המוניטין והניסיון, ואתם מוכנים לצאת לדרך חדשה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות