טיפים לבחירת מצלמות אבטחה

כשמדובר במצלמות אבטחה, אין גבול לחדשנות ולטכנולוגיה המשוקעת בשיפור חווית השימוש. לפני שבוחרים מצלמות אבטחה, יש להבין את יכולותיהן והתכונות השונות אשר הן מציעות ללקוח.

השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם בטרם רכישה, היא, היכן תרצו להתקין את מצלמות האבטחה? האם מדובר בבית פרטי? בית עסק? או אולי בכלל באזור חיצוני כלשהו שהייתם מעדיפים שיהיה מבוקר תחת תיעוד מצלמות קבוע. לאחר שיש בידכם תשובות לשאלות אלו, חשוב להבין את היתרונות של מצלמות האבטחה.

יתרונותיהן של מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה כידוע הן אמצעי נהדר לתיעוד, פיקוח ומעקב מתמיד אחר סביבה מסוימת. יתרון בולט בשימוש בהן הוא יכולת ההרתעה של המצלמות, למעשה, כאשר אדם אשר מתכנן לבצע פגיעה כלשהי והוא מבחין שבאזור מסוים ישנן מצלמות אבטחה, הוא לבטח יחשוב פעמיים אם לבצע זאת באמת, זה נכון לגבי גנבים, פושעים או סתם שכן שגונב לנו את העיתון כל בוקר.

מצלמת דמה להרתעה

אם לאחר הבנת יתרונות מצלמות האבטחה, הבנתם שהרתעה היא מה שאתם מחפשים ושתוכלו לוותר על תיעוד וצילום מתמיד, גם לכך יש פתרון. מצלמות דמה – למעשה מדובר במוצר שנראה לחלוטין כמו מצלמת אבטחה אמיתית, רק שהוא לא באמת מצלם כלום. מצלמות דמה נוצרו לשם יצירת הרתעה בלבד. אך כמובן יש לזה יתרונות וחסרונות, למשל- גנב מנוסה ידע בקלות שמדובר במצלמות דמה וימשיך בפועלו.

מצלמות אינפרא אדום

אם אתם מעוניינים בתיעוד והבנתם שמצלמות דמה לא מספיקות לכם, אפשר לעבור לדבר האמיתי. כיום עולם אבטחת הבתים והעסקים הוא מזמן לא רק לצילום בלבד, למצלמות אלו נוספו תכונות רבות לשם השלמת הפעולה בצורה הטובה ביותר. אינפרא אדום למשל הוא אחד מהם – מצלמות האינפרא אדום מסוגלות להעביר לנו תמונה ברורה של המתרחש גם בחשיכה ובכך למנוע מהגנבים הידועים בכך שהם מנצלים את החושך לטובתם לבצע את פועלם בקלות. דבר נוסף וחשוב לא פחות שכיום כל מצלמה חייבת להכיל הוא מיגון אנטי ונדל- בעצם מצלמות בעל מיגון מוגבר לצורך מניעת שבירתן והפקת פעילותן. לבירור אודות תכונות נוספות גלשו אל סקיוריטי מצלמות אבטחה.

מצלמות IP

אם כל זה לא נשמע לכם מספיק, בשנים האחרונות נכנסו לשוק מצלמות האבטחה מצלמות ה-IP. מצלמות אלה הן בעצם מצלמות אשר מחוברת למחשב שמתחבר ישירות לאינטרנט ובכך מאפשר צפייה ישירה במתרחש מכל מכשיר חכם ומחשב ביתי. זוהי טכנולוגיה נהדרת אשר מקלה על השימוש ויוצרת חווית שימוש מדהימה שמבטיחה לנו סביבת מחייה בטוחה באופן רציף. עוד אפשרות היא אפשרות מינוע המצלמות, כלומר להוסיף להן יכולות זום אין, תזוזה לצדדים ואף הגברת בהירות. שילוב טכנולוגיות אלו יוצר חווית שימוש מושלמת ובכך נהנה מסביבה בטוחה ושקטה.

אם אתם בעלי עסק ותרצו לדעת מה מתרחש בו באופן רציף ללא ידיעת העובדים, ישנה אפשרות נוספת ופחות גלויה. אפשרות זו היא המצלמות הנסתרות. כלומר מצלמות סמויות שאי אפשר להבחין בהן- הן מוחבאות בין חפצים או סמויות כחפץ אחר. בעזרת מצלמות סמויות תוכלו לגלות מה מתרחש בלי שתהיו במקום.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות