טיפים לבחירת צימר

מתכננים את החופשה שלכם בארץ לשם שינוי במקום לנוסע לחו"ל? עם מבחר העצום של צימרים שיש כיום בישראל הבחירה קשה ביותר כאשר כל צימר נראה יותר מבטיח מהשני – אז בכל זאת, איך אפשר לבחור צימר בלי שנתאכזב?

ציפיות

אין ספק שכשיוצאים לנופש זה מרגש ביותר וזה מצריך לא מעט הכנות מקדימות. בין האזורים הפופולאריים ביותר לנופש בארץ ישראל הוא איזור הצפון שהוא ירוק ושופע. הצפון משלב ומציע מגוון של פעילויות אתגריות, טיולים ואטרקציות היסטוריות לצד פסטורליות ירוקה.
אבל בואו לא נשכח את אפשרויות הלינה אשר ישפיעו מאוד על איכות ואופי הנופש שלנו ומסיבה זאת בדיוק חשוב לבחור את הצימר הטוב ביותר.
נופש מוצלח מתחיל מעמידה בציפיות שלנו ולכן חשוב מאוד שנחשוב טוב מאוד מראש למה אנחנו מצפים קודם כל. אם אנחנו מחפשים יוקרה אז אנחנו צריכים לחפש צימר בהתאם כמובן. אם אנחנו מחפשים משהו שמתאים יותר למשפחה, חייבים לוודא אם הצימר מתאים לאירוח משפחות.
ההכנות המקדימות צריכות להיות לפי הציפיות שלנו – זאת הדרך לבנות את הנופש המתאים.

אז לאחר שתיאמנו ציפיות ואנחנו יודעים כבר מה אנחנו מחפשים הנה מספר טיפים בשביל לעשות את הסינון הבא:

  1. לוקיישן זה הכול – יש היצע ענק של צימרים בכל רחבי הארץ וכיוון שיש מבחר ענק של צימרים אתם תוכלו לתכנן את הנופש שלכם כמעט בכל מקום בארץ והכול יהיה במרחק נסיעה הגיוני סביר להניח.
  2. מתקני האירוח שבצימר – תעשו מחקר מקדים ותבדקו אילו מתקנים יש בצימר. אם אתם מחפשים צימר מפנק אז ישנם צימרים יוקרתיים שמפנקים מאוד שכוללים ספא, סאונות, בריכה, ג'קוזי, מקלחות מטופחות וחדרים מושקעים שמעוצבים בקפדנות רבה.
  3. אופי האירוח בצימר – אופי הצימר צריך להתאים לצרכים שלכם ולכן חשוב שמעבר למה לפרסום היבש שאתם קוראים על הצימר אתם גם צריכים לעשות בדיקה מקדימה ולוודא שהצימר מתאים לכם במידה ואתם זוג שמחפש משהו רומנטי או משפחה עם ילדים, וזאת על מנת לוודא שהצימר אכן באמת מתאים לצרכים שלכם.
  4. השירותים במקום – בכל צימר ישנים מתקנים ושירותי בסיסיים שמוצעים במקום ויש דברים שהם אקסטרה. תבדוק מול בעל הצימר מראש מה נחשב אצלו למשהו בסיסי ומה זה אקסטרה שעלול לעלות לכם בכסף נוסף. ישנם מקומות שארוחת בוקר לא תהיה כלולה במחיר ויש מקומות שארוחת הבוקר כן תהיה כלולה – חשוב לבדוק זאת מראש.
  5. אטרקציות בקרבת מקום – אז כמו שאמרנו לגבי החשיבות של מיקום הצימר, משהו שחשוב לקחת בחשבון פה הוא הימצאותם של אטרקציות ומסלולי טיולים בסביבה שיכולים להתאים לכם ולמשפחה או לבן או בת זוג בלבד. תבדוק מראש מה הן הפעילויות שיש בקרבת מקום ומה הן מציעות, ומה המרחק נסיעה מהן.

תזכרו שתכנון מקדים יכול לקבוע אם הנופש שלכם יהיה מוצלח או לא – והכי חשוב זה שתהינו לא משנה מה אתם בוחרים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות