טיפים לבחירת שערים חשמליים

בכל פעם שאתם מגיעים אל הבית אחרי יום עבודה ארוך או אחרי בילוי משפחתי אתם צריכים לצאת מהרכב ולפתוח את השער כדי להכניס אותו מהחנייה. בבניינים רבי דירות אין את הבעיה הזו כי כבר חשבו עליכם, יש שער שיכול לעלות תוך שתי שניות בלחיצת כפתור אחת. אם אתם רוצים גם בבית הפרטי שלכם, בעסק, באולם האירועים או בכל מקום שלכם בו אתם רוצים איכות חיים גבוהה מנוחות מקסימלית שערים חשמליים הם הכרחיים. השערים החשמליים נותנים לכם להיכנס בלי צורך להפעיל כוח פיזי, אין שום סיבה שתתקשרו לבן משפחה ותטרידו אותו שיעזור לפתוח לכם את השער.

כיצד בוחרים שערים חשמליים?

  • תהליך הבחירה של שערים חשמליים צריך להיות דקדקני ומפורט. אי אפשר לבחור שער חשמלי במהירות ובפזיזות כיוון שמדובר על שער שיהיה לשימוש כל יום בחיינו. הסגנון והעיצוב של השער חייב להתאים לכם ולשימוש שלכם. אם יש לכם גדר מסוימת בצבע מסוים חשוב להתאים את השער אליה או להתקין שער חדש יחד עם הגדר וכך ההרמוניה ביניהם תהיה מושלמת. השער החשמלי מעבר להיותו שער חשוב להגנה ולביטחון חייב להיות מעוצב כי הוא החזית של הבית.
  • חשוב מאוד לבחור שערים חשמליים לפי השימוש. ישנם שערים חשמליים שנפתחים הצידה והם חסומים לחלוטין כאשר הם סגורים, ישנם שערים חשמליים שנפתחים מעלה כך שהולכי רגל יכולים להיכנס בצורה חופשית ועוד. ישנם שערים גדולים מאוד לצד שערים יחסית קטנים, לכן גם מבחינת ביטחון חשוב להתאים את השער לאזור בו הוא מוצב.
  • התאמת לפני השטח: כדי לבחור שער חשמלי איכותי יש צורך לבחור לפי תנאי השטח הקיימים. ישנם שערים חשמליים שנגללים על הרצפה בעזרת גלגלים, ישנם שערים חשמליים שאינם נגללים על גלגלים אלא על מסילה ויש שערים מוגבהים שכלל לא נוגעים באדמה. במצבים כאלה אפשר לבצע התאמה לפני השטח והאפשרות של גדר מוגבה מרצפה מאפשר להציב גדרו תגם באזורים הרריים בהם אין כביש סלול.

לפעול לפי תקציב

אמנם שערים חשמליים איכותיים ביותר ישפרו כל שהות וכל שגרת חיים אך חשוב לבחור לפי תקציב. שער חשמלי יכול לעלות כמה אלפי שקלים ולהגיע למספר דו ספרתי מכובד של אלפים כולל ההתקנה ולכן יש צורך לבצע סקר שוק בין מספר המשווקים המובילים בארץ, לבדוק מי היצרן ולבדוק מה כוללת העלות וכמה זמן אורכת ההתקנה. חשוב מאוד לבצע את סקר השוק גם כדי לבדוק מהו טווח המחירים המומלץ לשערים, להבין מי המותגים היקרים ביותר, מה ההבדלים בין החברות והתקשרות רבה עם מספר חברות תעלה לכם רעיונות לשאול יותר שאלות ענייניות.

האם החברה מספקת אחריות?

שערים חשמליים יכולים להיות פתרון נפלא להגנה ועיצוב מיטביים אך חשוב מאוד שהחברה תספק לכם אחריות. שערים חשמליים ממונעים יכולים לגלות בעיות רבות בשימוש או חוסר ידע כיצד להפיל או לתחזק אותם נכון. האחריות שהחברה מעניקה לכם צריכה להיות לזמן רב ולהיות זמינה כל הזמן. אתם לא רוצים להיות במצב בו ביום שישי בלילה אתם לא מצליחים לפתוח את השער כי משהו בו התקלקל ואתם נותרים מחוצה לו כל הלילה. חייב להיות מוקד שירות גם למקרה חירום לחברה וכמובן תיקונים שוטפים במידת הצורך.

שערים חשמליים בפריסה ארצית

כדי שהמענה לשירותים שנצטרך אחרי התקנת השערים החשמליים חשוב מאוד לבחור חברה עם פריסה ארצית ולא מקומית. ישנן חברות רבות שפועלות בגל הארץ והן יספקו פתרון נהדר בכל בעיה שתצוץ לאחד מלקוחותיה.

 

המאמר נכתב על ידי המומחים של אבי שערים חשמליים

כתיבת תגובה

תפריט נגישות