טיפים להענקת מתנות לאנשים יקרים הגרים רחוק

ככל שאדם מתבגר כך מעגל המשפחה והחברים הקרובים נשאר אמנם קרוב רגשית אך פיזית הוא מתפזר לכל עבר. במיוחד קורה הדבר בקרב אנשים החיים בפריפריה וחבריהם עוברים לגור במרכז. ישנם גם לא מעט אנשים החווים פרידה מאדם קרוב העובר להתגורר בחו"ל, גם אם באופן זמני. אין מנוס מכך שהתרחקויות כגון אלה יקרו. החיים נושאים אותנו עימם ושינויי מגורים מתרחשים בעקבות לימודים, שינוי במקום העבודה או הזדמנות לרכישת דירה במקום מרוחק יותר. למזלנו, ניתן היום מבחינה טכנולוגית לגשר על פערי המרחק ולהתמודד עימם. השימוש ברשתות החברתיות מאפשר להתעדכן בכל רגע – זה בחייו של זה. השימוש בסקייפ מאפשר ממש לבלות במחיצתו של אדם יקר גם אם ביניכם ישנו מרחק של עשרות ואפילו אלפי קילומטרים. למרות הקשר שנשאר, ישנו עדיין אתגר שיש להתמודד איתו כאשר גרים רחוק והוא הענקת מתנות. כיצד ניתן להעניק מתנות זה לזה על אף המרחק הגדול?

בחירת מתנה מתאימה תותיר את הקשר קרוב

אחד הדברים אשר קורים בין חברים המתרחקים זה מזה הוא הפיכת הקשר למרוחק יותר. גם אם ישנה אהבה ענקית ואכפתיות רבה זה מחייו של זה, עצם העובדה שלא נמצאים, מבלים וחווים חוויות דומות הופכות את הקשר לרשמי יותר. אחת הדרכים להזכיר לחבר, החברה או קרוב המשפחה שהם נמצאים בליבכם ואתם זוכרים אותם היטב עד לפרטים הקטנים היא באמצעות מתנה המתאימה להם באופן ספציפי. מתנות ניתן לשלוח לכבוד יום הולדת או אירוע מיוחד אחר או ללא סיבה, רק בכדי לחוש קרבה. חשבו חברכם פלט באחת השיחות שחסר לו דבר מה או שישנו חפץ צריך לקנות או לחילופין ספר שהוא רוצה לקרוא. חשבו כמובן על טעמו האישי. ראו את קניית המתנה כקליעה למטרה. ככל שהמתנה תהיה עם פן אישי ואינדיבידואלי יותר, כך היא תשיג את מטרתה ותעניק תחושה של חום וקרבה.

פרחים- מתנה שכל אחד ישמח לקבל

ישנה מתנה אולטימטיבית אשר נשארת רלוונטית ומשמחת דורות של אנשים. פרחים הם מתנה שכל אדם ישמח לקבל. אין אדם אשר פרחים לא ירחיבו את ליבו. פרחים הם מצויינים כמתנה אותה ניתן לקנות לאדם שגר רחוק. בניגוד למתנות אחרות שתזמינו דרך הרשת או תשלחו בדואר וזמן הגעתם יהיה מספר ימים, פרחים ניתן להזמין גם מספר שעות לפני והם יגיעו רעננים וטריים. ניתן לפנות לחנות פרחים באזור מגוריו של המכר. אם הוא עבר להתגורר בשפלה, פניה לחנות פרחים העורכת משלוחי פרחים ראשון לציון והסביבה תביא לכך שהוא יקבל את הזר במהירות.

לבחור זר לפי טעמו של החבר

פרחים אינם מקשה אחת או מוצר אחד. לחנויות פרחים רבות, במיוחד הרציניות שבהן ישנו אתר אינטרנט בו ניתן להתרשם מעשרות זרי הפרחים המוכנים שהן מציעות. שילוב הצבעים וסוגי הפרחים האפשרי הוא אינסופי. ישנם גם זרים המשולבים עם שוקולד, דובונים ועוד. ראו כל העת את חברכם מול עיניכם וחשבו מהם הצבעים האהובים עליו, האם ירצה זר ססגוני או דווקא זר סולידי וחגיגי בצבעי לבן. האם הוא חובב שוקולד ויהנה משוקולדים המשולבים בזר? או האם בכלל ישמח לקבל עציץ עם עץ ננסי בתוכו? האם חברתך עדיין חובבת דובונים רכים ותשמח לקבל אחד כזה? הכנסו לאתר החנות ובחרו. אם ברצונכם לבחור בעצמכם את צירוף הפרחים שאינו מוצע באתר ניתן כמובן ליצור קשר טלפוני עם החנות וכך חברכם יקבל בדיוק את זר חלומותיו.

לשלוח מתנה בזמן המתאים

כאמור, שליחת מתנה לאדם קרוב אינה צריכה להעשות דווקא מסיבה מיוחדת אלא פשוט מתוך רצון לשמח, לשמור על קשר קרוב ופשוט לומר שאתם כאן בשבילו. עם זאת, ישנם לכל אחד את הימים בהם הוא זקוק לקרבה ולמילה טובה יותר מכל יום אחר. אם חברכם הוא סטודנט הנמצא לבדו בעיר אחרת, מתנה באמצע תקופת המבחנים יכולה להיות זריקת מרץ מצויינת. אם נפרד מחברתו והוא עדיין כואב את הפרידה, זר פרחים ביום האהבה יכול להקל על הדכדוך שיתכן שישקע בו ביום זה. חשבו על נקודות התורפה, הימים בהם מכרכם היה רוצה אתכם לידו יותר מכל. המתנה תהווה תזכורת שהוא בליבכם כל הזמן. כמובן ששליחת המתנה לא צריכה לבוא על חשבון שיחה טובה בטלפון או בסקייפ.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות