טיפים לחופשה משפחתית בים המלח בחופש הגדול

ים המלח הוא מקום נפלא לחופשה משפתית. שפע של מסלולי טיול אטרקטיביים, אתרים ארכאולוגיים והיסטוריים בשילוב נופים עוצרי נשימה, מסע ברכבל ושכשוך במעיינות טבעיים. מלונות ים המלח משדרגים את ההנאה עם מופעי בידור לילדים ולמבוגרים, אומנים וכוכבים מובילים, לונה פארק לקטנים, מבוך מסעיר וכמובן, ספא, ים ובריכות.
אספנו עבורכם מיטב חוויות גדולות במקום הנמוך בעולם, לכל המשפחה, בקיץ הנוכחי, הנאה בלי הפסקה עם אקשן ורוגע, לפי בחירתכם:

המסע אל העבר מתחיל כאן

מאז שחר ההיסטוריה כיכב ים המלח כאזור נחשק ומלכים רבים ניסו לשלוט כאן, כמו הורדוס שבנה כאן מבצר מיוחד. כשתגיעו לים המלח, תוכלו לחזור בזמן באתרים ארכיאולוגיים היסטוריים מרשימים. המפורסם שבהם הוא כמובן מצדה, לבאים מירושלים רכבל שייקח אתכם עד לפסגה ולבאים מערד מסלולי טיפוס נוחים לכל המשפחה. במצדה מחכה לכם הרפתקה אמיתית: מבצר עתיק, נוף אל ההרים וכמובן שרידים שנותרו מהחיים במצדה ומהמרד הגדול. בין השרידים המרשימים ביותר ניתן לראות את הארמון הצפוני המפואר, בית מרחץ ענק, מחסנים, מגורי המשפחות, מקווה טהרה ועוד. אם תגיעו בשעות הערב ותזמינו כרטיסים מראש, תוכלו לצפות בחיזיון האור קול המרהיב של מצדה: הקרנת הסיפור של מצדה על רקע הנוף הטבעי, חוויה חושית מסחררת. הכניסה בתשלום.

בריכות עינות צוקים

שמורת הטבע הנמוכה בעולם מזמינה אתכם להשתכשך במעיינות טבעיים בטמפרטורה קבועה מוקפת צמחייה עשירה, עצים ובעלי חיים. זו היא עין פשח'ה המוכרת גם כעינות צוקים. הבריכות נעימות מאוד ומוצלות ומסביב מקום לערוך פיקניקים, ניתן לראות גם שרידים מימי בית שני או להצטרף לסיור מודרך בשמורה החבויה. עינות צוקים היא נווה מדבר מיוחד במינו עם חמורים ודגים שונים כמו דגי אמנון. אפשר לבלות כאן יום כיף נהדר. הכניסה בתשלום.

לונה פארק משגע

אורחי מלונות פתאל בים המלח מוזמנים למיני לונה פארק כייפי לילדים שהוקם במיוחד לכבוד הקיץ ויפעל בחודשים יולי אוגוסט. בלונה פארק רכבת לילדים, קרוסלת חיות, באנג'י וטרמפולינות, מתקנים מתנפחים, מתקן בשם השור הזועם עליו יש לשבת ולהחזיק מעמד בעוד הוא קופץ ומסתובב, ספינת פיראטים וקרוסלת כסאות. אקשן שהילדים ירצו לחוות שוב ושוב.

חופשה משפחתית בים המלח

הגן הבוטני בעין גדי

קיבוץ עין גדי הוא אחד הקיבוצים היפים בארץ והוא גן בוטני אחד גדול עם זני צמחים מיוחדים ונדירים שהגיעו לכאן מכל העולם. אפשר להסתובב בקיבוץ או לערוך סיור מודרך וליהנות מהצמחייה העשירה, עצי באובב שמוכרים לכולנו מהסיפור "הנסיך הקטן", עצי זית, תאנה, רימון, קקטוסים וצמחי תבלין ועוד הפתעות. הכל כאן ירוק, פסטורלי ויפה ומרחק קצר מהחופים של ים המלח. בתשלום.

מתחם פנטזיה

במלון לאונרדו קלאב תוכלו לעבור חוויה מהפנטת במתם פנטזיה החדש במלון. כאן, מחכה לכם סרטים עם אפקטים מיוחדים, מבוך הפחד בו האומץ שלכם יעמוד במבחן המציאות עם דמויות מפתיעות וכל מני אפקטים מרהיבים. החוויה מתאימה לילדים ולמבוגרים וניתן אפילו לבחור את דרגת הפחד שאתם מעוניינים לחוות במהלך הביקור. הכניסה בתשלום.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות