טיפים לעיצוב כרטיס ביקור

כרטיסי ביקור הם כלי הכרחי של כל בעל עסק, עצמאים ושכירים כאחד. כרטיס הביקור שלך יכול להגיד הרבה עליך, על העסק שלך, ועל הכישורים המקצועיים שלך – לטוב ולרע. פעמים רבות כרטיס הביקור הוא הרושם הראשוני שאתה משאיר על לקוח חדש, שותף עסקי חדש או ספק, וחשוב עד מאוד שהרושם הראשוני הזה יהיה מקצועי, ברור וישיר. אם אתם עומדים בפני עיצוב כרטיס ביקור בפעם הראשונה, או שוקלים לעצב מחדש את כרטיסי הביקור הקיימים שלכם, הנה כמה טיפים שריכזנו עבורכם שיקלו עליכם את המלאכה:

  • העיצוב הבסיסי ביותר של שחור לבן עבור כרטיסי ביקור עדיין משרת היטב את מטרתו, אבל בעיקר עבור אנשי מקצוע כמו רופאים, עורכי דין או רואי חשבון, שרוצים שהכרטיס ישקף את מידת הרצינות שלהם. את הערך המוסף של כרטיס ביקור בעיצוב בסיסי שכזה אפשר לתת באמצעות הדפסת כרטיסי ביקור על  נייר עבה יותר ואיכותי בצבע שנהב או פנינה, שבולט יותר בהשוואה לכרטיסי הביקור הסטנדרטיים האחרים, ויכול להוסיף עניין גם לכרטיס הביקור הבסיסי ביותר.
  • עבור בעלי מקצועות אחרים, שמוכנים להעז יותר, מומלץ להשתמש בצבעים בולטים. למשל, שימוש בצבעים של לוגו העסק או החברה גם עבור שורות הטקסט שעל הכרטיס.
  • כרטיסי ביקור המודפסים משני צדדיהם – בייחוד אם לפחות אחד הצדדים מודפס בצבע, תופסים את העין יותר מכרטיסים אחרים.
  • הוספת תמונת פרופיל שלכם לכרטיס תגרום למי שמקבל אותו לזכור לא רק את שמכם או את פרטי ההתקשרות שלכם, אלא גם איך אתם נראים – לקראת הפעם הבאה שייפגש איתכם.
  • העין האנושית אוהבת סימטריה, ולכן ודאו שכל המידע על הכרטיס מיושר באותו אופן – לימין, למרכז או לשני הצדדים, אבל באופן עקבי.
  • שם העסק או החברה צריך לתפוס מקום מרכזי על גבי הכרטיס, ולאחר מכן שמכם ותפקידכם, בצמוד.
  • פרטי ההתקשרות איתכם צריכים להופיע זה לצד זה – מספר טלפון וטלפון נייד, כתובת הדואר האלקטרוני ואפילו חשבונות הפייסבוק והטוויטר (ואם אין לכם עדיין כאלה – זה הזמן ליצור אותם, הם יכולים לתרום לעסק שלכם אפילו יותר מכרטיס הביקור).
  • שימוש באלמנטים עיצוביים כמו פסים אלכסוניים צבעוניים או דוגמה שחוזרת על עצמה במרכז הכרטיס יבדלו את כרטיס הביקור שלכם מכרטיסים אחרים ויעניקו לו מראה ייחודי ויוצא דופן. עם זאת, חשוב מאוד לא להכביד על הכרטיס (ועל העין של זה שמקבל אותו) ולא למקד את תשומת הלב באלמנטים הללו על חשבון המידע שאתם מעוניינים לספק.
  • אם אין לכם רקע בעיצוב או בהדפסת כרטיסי ביקור – אל תנסו לעצב אותם בעצמכם, גם אחרי שקראתם שלל מדריכים שהסבירו לכם כמה קל לעצב כרטיס ביקור היישר ממסך המחשב הביתי שלכם. עדיף, לפחות בפעמים הראשונות, להיעזר במעצב גרפי בעל ניסיון בעיצוב כרטיסי ביקור, ובבית דפוס מקצועי.
  • רק אם אתם עובדים בתחום העיצוב, הקופירייטינג או הפרסום, הרשו לעצמכם להתפרע ממש עם עיצוב הכרטיס. כרטיס ביקור שקוף, כרטיס ביקור מפלסטיק, או כרטיס ביקור משולש או עגול יכולים להעיד על יצירתיות ומקוריות בתחום, אבל במקרים אחרים יכולים גם ליצור רושם בלתי מקצועי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות