טיפים לרכישת כרטיסי טיסה בזול

כשהיינו קטנים לימדו אותנו ש"אביב הגיע פסח בא", וכידוע האביב הוא רק עונת מעבר שמבשרת את בוא הקיץ. וכידוע – עונת הקיץ היא עונת החופשות והטיולים. וכידוע – כדאי להקדים ולהזמין כרטיסי טיסה לחופשת הקיץ המתקרבת, לפני שהמחירים קופצים, והכרטיסים נגמרים, ובסוף שוב נמצא את עצמנו על חוף הים בתל אביב, עם כל אלפי הישראלים האחרים שלא הספיקו גם  הם להזמין כרטיסים בזמן. כדי שלא תצטרכו לשבור עוד קופת חיסכון כדי לשלם על החופשה השנה, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לקנות כרטיסי טיסה בזול, ולחסוך כמה שקלים (או דולרים או אירו) שאותם תוכלו לבזבז בשופינג בחופשה עצמה:

  • גם על כרטיסי טיסה אפשר להתמקח – נהוג לחשוב שהמחיר של כרטיס טיסה חקוק באבן (או באתר האינטרנט), ואין באמת דרך להוזיל את המחיר. אלא שגם במאה ה-21, הסוחרים הישראליים לא יכולים להשתחרר מהמנהג המגונה של משא ומתן על המחיר, ואנחנו הלקוחות רק מרוויחים. במרבית המקרים מספיק שתגידו לסוכן הנסיעות שהתקשרתם אליו שהמחיר יקר מדי ולא תוכלו להזמין ממנו, ותגלו שהוא יכול להפחית לכם במחיר. אם תספרו לו שקיבלתם הצעת מחיר מתחרה, המחיר יכול אפילו לרדת יותר, פריסת התשלומים תהפוך להיות נוחה יותר, ואולי אפילו תקבלו ממנו איזה צ'ופר על הדרך.
  • מדינה קטנה מוקפת ידידים – גם לטיסות שיוצאות מנתב"ג אפשר לקבל הצעות מחיר באתרי אינטרנט שאינם ישראליים, ובאופן מפתיע הרבה פעמים דווקא באתרים האלה הטיסות מישראל לרחבי העולם יופיעו במחירים אטרקטיביים יותר. החיסרון היחיד הוא שמחוץ לישראל לא מקובל לשלם בתשלומים בכרטיס אשראי, כך שתצטרכו לשקול מראש האם החיסכון במחיר שווה לכם כדי לשלם עבור הכרטיסים בתשלום אחד.
  • שניים במחיר אחד – עוד מיתוס שעליו כולנו גדלנו הוא שעדיפה טיסה ישירה על טיסה עם עצירה (קונקשן בלשון העם). זה נכון כשאנחנו חייבים להגיע בתאריך מסוים ליעד שלנו כדי לא לפספס אירוע משפחתי או פגישת עסקים, אבל אם אנחנו בדרך לחופשה בברצלונה, למשל, למה לא לבלות גם יומיים בווינה – יום אחד בהלוך ויום אחד בחזור, ועל הדרך להוזיל את המחיר ב-200$ לאדם?
  • ולישון לא צריך? – סוכני הנסיעות ישמחו להציע לכם דילים משתלמים שישלבו בין כרטיס טיסה לבין מלון, במחיר שווה לכל נפש. רק לפני שאתם קופצים על החיסכון האדיר במחיר, נסו לברר קצת איפה בדיוק נמצא המלון המשתלם במיוחד הזה, כי לסוכנים בישראל יש נטייה לשווק מלונות שנמצאים בעיר הסמוכה לזו שאתם מתכוונים לבקר בה, ולא בעיר עצמה, כך שחשוב לבדוק שלא תצטרכו לנסוע שעה מדי בוקר כדי ליהנות מיעד החופשה שלכם. דילים אחרים ישלבו בין כרטיס הטיסה לבין רכב שכור לימי החופשה, כך שאם אתם מתכננים ממילא לשכור רכב, זו בהחלט אפשרות שכדאי לבדוק.
  • גמישות היא מילת המפתח – מחירי כרטיסי הטיסה משתנים כל הזמן, ולכן לפעמים מספיק שתסכימו לטוס יום אחרי או יום לפני היום שתכננתם, או תשנו ביום או יומיים את מועד הטיסה חזרה לארץ, כדי להוזיל משמעותית את מחיר הטיסה. גם אם בגלל זה תצטרכו להזמין עוד לילה במלון, ההפרש במחיר עדיין יכול להיות משתלם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות