טיפים לשיווק ופרסום באינטרנט

על מנת לבנות אתר אינטרנט מצליח שמניב גם תשואה כלכלית, עלינו לדאוג לשווק אותו כמו שצריך וליצור סביבו תנועה קבועה ממקורות חדשים כמו גם שמירה על הגולשים החוזרים אליו. לצורך החשיפה, עלינו לעבוד בכמה מישורים על נושא השיווק של האתר ולהשקיע את מירב המשאבים בנושא – במידה והינכם מחפשים טיפים לשיווק ופרסום באינטרנט, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו להיחשף למגוון עצות מטובי המומחים בתחום השיווק והפרסום הווירטואלי ולאחר מכן ליישם זאת בשטח.

מגוון טיפים לשיווק ופרסום באינטרנט

  1. אל תשים את כל הביצים בשק אחד – כיוון שכידוע, במקרה שהשק ייפול – כל הביצים ישברו. תחום השיווק והפרסום באינטרנט עשיר באפשרויות, ואתר אינטרנט שרוצה להצליח באמת צריך לשאוב ולינוק חשיפה על בסיס כל אחת מהפלטפורמות שהוא רק יכול להשתמש בהן. כך נמנע ממצב שאם שיטת שיווק אחת מתבררת כלא יעילה, יהיו לנו אין ספור אלטרנטיביות שדווקא יתבררו כהצלחה.
  1. אל תירה לכל הכיוונים – ולאחר העצה הקודמת, מגיעה העצה הנוגדת שמטרתה לאזן – נכון שיש לא מעט פלטפורמות לשיווק וכל אחת יכולה לסייע בדרכה היא, אך במידה ונירה לכל הכיוונים ולא נדאג להתמקד בזו שמתבררת כיעילה עבור האתר או העסק שלנו, נפספס את עיקר ההצלחה.
  1. אל תהיה מקובע – כל אחד נוטה לחשוב שהשקפת עולמו היא זו המייצגת את שאר האנשים בעולם ולכן אם לדעתו משהו מסוים צריך להיעשות כך, כל השאר יחשבו גם כן באותו האופן. בעודנו מתעסקים בשיווק, חשוב שנסגל דפוסי חשיבה כמה שיותר מגוונים, כך ששיטת הפעולה שלנו תותאם לכל אדם אשר יתקל באתר שלנו.
  1. לא רק אתרים בנישה יכולים להביא תנועה – תופעה די נפוצה היא הניסיון של בעלי אתרים לשווק ולפרסם אך ורק באתרים שתואמים אחד לאחד על הנישה שלהם. ייתכן ותוכלו למצוא לקוח לשירותי האינסטלציה שלכם גם באתר העוסק בנדל"ן, שכן אותו אדם הרוכש נכס מסוים ייתכן ויצטרך שירותי אינסטלציה לאחר מכן, או שבלי קשר – נתקל בצורך בטיפול בתקלת אינסטלציה.
  1. מה שיקר יותר הוא לא בהכרח טוב יותר – זהו טיפ חשוב ביותר שאותו למדנו על בשרנו עם הזמן, את ההזדמנויות הטובות ביותר לשיווק בדרך כלל מוצאים דווקא איפה שהמחירים נמוכים יותר, שכן במקרים רבים מן הסוג הפלטפורמה עוד לא אפילו מודעת להצלחה שלה. יש לא מעט מן הדמיון בין שיווק מוצלח לסקאוטינג – במידה ונדע למצוא את אותם מקומות זולים שעלולים להתברר בהמשך כסיפור הצלחה, אנו אלו שנגרוף את כל התועלת מכך.

שיווק ופרסום באינטרנט הוא תחום רחב ויכול להינתן במגוון מישורים – קידום אתרים ממומן, שיווק ברשתות חברתיות, רכישת שטחי פרסום וקישורים באתרי אינטרנט פרטיים, פרסומות מונפשות ועוד, אך במידה ותפעלו על פי הטיפים הבסיסיים המוצגים כאן, תגיעו לתוצאות יעילות ומוצלחות יותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות