ימי הולדת של בנות

משנה לשנה לא רק הילדות שלנו גדלות, גם חגיגות יום ההולדת שלהן הולכות ונעשות גדולות ומרשימות יותר…הפקות ימי ההולדת הן כבר מזמן לא מה שאנחנו הכרנו בתקופת הילדות. שקית ההפתעות, משחקי החברה הצנועים והשילוב המנצח של במבה–ביסלי–טרופית, כבר מזמן לא עושים את זה לילדות שלמדו לתפעל אייפון\פד\פוד (מחק את המיותר)  לפני שלמדו לאיית את שמם הפרטי.

הצורך להרשים והרצון לגרום לכלת השמחה לחוש בגאווה מול חבריה לספסל הלימודים, גורם להורים רבים להזמין חברת הפקות מקצועית להפקת חגיגות יום ההולדת. המסיבות של היום הן מלאכת מחשבת וההפקה המקצועית מזכירה במקרים רבים הפקות של אירועים עסקיים או שמחות משפחתיות. החברות שולחות למקום האירוע שחקנים או ליצנים שמתמחים בהפעלות לימי הולדת ויודעים כיצד להנחות את החגיגה כך שהאורחות הקטנות יהיו מרוצות למדיי.

על כמה מההפעלות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות, בכתבה הבאה:

דוגמניות ליום אחד…

לא מעט ילדות חולמות על עתיד מבטיח בעולם הדוגמנות, חגיגות יום ההולדת, הן הזדמנות מעולה להגשים את החלום, לפחות בחלקו… הדוגמניות הצעירות מגיעות למסיבה עם מספר תלבושות ועוברות במסגרת ההפעלה "יום עבודה" שגרתי של דוגמניות. הן מתאפרות "כמו גדולות", מצטלמות, מחליפות תלבושות ועושות תצוגת אופנה מפוארת.

מלבד החוויה, הדוגמניות הצעירות יוצאות מהמסיבה עם מזכרות בדמות צילומים מקצועיים (שלבטח יעטרו את תמונת הפרופיל בפייסבוק). ההפעלה מתאימה לילדות בגילאי שתיים עשרה עד שש עשרה.

סדנאת בישול

בהשפעת תוכניות הריאליטי והבישול הרבות שממלאות היום את המסך, צצו בשנים האחרונות סדנאות בישול לכל דורש ונדמה שגם מקומם של הילדים אינו נפקד. הטבחיות הצעירות מגיעות לביתה של כלת השמחה חמושות בבגדים ש"אפשר ללכלך" והמון מצב רוח טוב. בסדנא, לומדות הילדות על היתרונות התזונתיים של מזונות שונים, מכינות ארוחת גורמה ואז, בשיאו של הערב, עורכות את השולחן ונהנות מן המטעמים שהכינו.

יום הולדת "רטרו" 

כולנו גדלנו על ימי ההולדת הצנועים ומשחקי החברה הפשוטים למדיי, אבל מסתבר, שמה שגרם לנו אושר לפני עשרים, שלושים וארבעים שנה, עדיין מעלה חיוך על פניהן של ילדות שנולדו לתוך עידן הטכנולוגיה. כמובן שהכל עטוף באריזה נוצצת ושבמקום הורה ש"סונג'ר" לבדר את הילדות, את הערב מנחה מדריכה מקצועית שיודעת להתחבר לילדות ולגרום להן לצחוק וליהנות, אבל הבסיס הוא דומה למדיי – חבילה הגיעה, הכנסת נרות לבקבוקים, מירוץ "במבות" ועוד משחקים מהנים.

יום הולדת יצירתי

אין ילדה שלא אוהבת עבודות יצירה וערב שכולו עבודות יצירה חייב להיות מוכתר בהצלחה. במהלך חגיגות יום ההולדת, הילדות ילמדו כיצד לעבוד עם חומרים שונים (פימו, חימר, נייר פרגמנט ועוד…), ילמדו טכניקות שונות ויעבירו שעות של הנאה בהכנת עבודות יצירה שונות. הבונוס הכי גדול בחגיגת יום הולדת מסוג זה הוא שבסופו של יום, הילדות יוכלו לקחת עמן את היצירות כמזכרת מאירוע בלתי נשכח.

כמובן, שכל אחד מימי ההולדת חייב להיות מלווה בשתייה קלה, בממתקים ובעיצוב דקורטיבי על טהרת הבלונים ושרשראות הנייר… בסופו של דבר, יום הולדת יש רק פעם בשנה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות