יתרונות בנייה קלה למגורים

הבנייה הקלה מספקת כיום ללא מעט זוגות צעירים, משפחות עם ילדים ואנשים שמחפשים לבנות לעצמם בית מעוצב ואסתטי, את ההזדמנות להקים בית בישראל מבלי להיכנס לאותן פתלתלות והרפתקאות שמספק עולם הבנייה הישראלי. בלי הוצאות מטורפות, בלי תהליכי בנייה שנמשכים במשך חודשים ארוכים ולעיתים דוחים את מועד הכניסה לבית בזמן רב. אם אתם עדיין לא מכירים את השיטה ועומדים בפני בניית בית, המאמר הזה הוא לגמרי בשבילכם.

בנייה קלה – תרתי משמע א.ב.ד בנייה קלה

אז מהי בעצם בנייה קלה? בנייה קלה מתבצעת באמצעות שיטות מתקדמות, אשר נהוגות כבר בארצות רבות ברחבי העולם ועברו כאן התאמה לאקלים בארץ. הבנייה המתקדמת מבוססת על יציקות בטון ושלדת פלדה המותקנת לבניית השלד של המבנה בתהליך מהיר וקל. לוחות של פייבר צמנט מספקים בידוד תרמי איכותי ובתוך הבית זוכים הקירות לחיפוי של גבס. אלו הם חומרים קלים, שמותקנים בקלות ובמהירות ונחשבים זולים יותר מחומרי הבנייה הקלאסיים. התוצאה היא איכותית ועמידה מאד. העיצוב הוא גמיש ומותאם אישית.

חסכון משמעותי בעלויות הבנייה

אחד היתרונות הגדולים של בנייה קלה למגורים הוא החסכון בעלויות. העובדה שחומרי הבנייה נבדקים ומתוכננים מראש, מובאים לאתר הבנייה ומותקנים במהירות וביעילות, שזמן העבודה הוא קצר יותר, שנפרש לרוב על פני מספר חודשים אחדים בלבד. מספר העובדים בכל אתר בנייה הוא קטן יותר – וכך ישנו חסכון משמעותי בעלויות הבנייה.

אין צורך במשאיות גדולות רבות, שינוע של חומרי בניין רבים, קניית חומרי בניין שונים ויקרים או שימוש בבעלי מקצוע רבים – הכל נעשה באתר, על ידי חברה אחת שדואגת להכל, בשיטה שהיא חסכונית מאד והורידה את מחירי הבתים בארצות הברית, קנדה ומקומות אחרים באופן משמעותי.

עמידות ואיכות לאורך שנים

בנייה קלה היא בנייה איכותית מאד שרמת הדיוק בה עולה על רמת הדיוק בבנייה הקלאסית. בנוסף, קל מאד לערוך בה שינויים ולתת נגיעות אישיות ברגע האחרון. ישנה גמישות במבנה הפנימי של הבית ומדובר למעשה בבד חלק ונוח לעיצוב אישי.

יחד עם זאת, מדובר בשיטה איכותית מאד שלא מתפשרת. הבידוד הוא בידוד טרמי ואקוסטי ברמה הגבוהה ביותר, השלד החזק מספק עמידות גבוהה בפני רעידות אדמה ואיכויותיו של הבית נשמרות ללא תחזוקה מיוחדת.

בנייה ירוקה וידידותית לסביבה

כולנו מסתכלים על אתרי הבנייה הרגילים ורואים את כמות האשפה, האבק והלכלוך שסובבים אותם. כאשר בונים בית בבנייה קלה המצב הוא שונה. בנייה ירוקה היא בנייה ידידותית לסביבה מכיוון שכל מרכיבי הבית מגיעים אל המקום כשהם כבר חצי בנויים, כך שכמות האשפה היא מינימלית.

בנוסף, העובדה שמדובר בבית בעל בידוד מתקדם ואיכותי, מאפשרת חסכון משמעותי באנרגיה. הבידוד יוצר תחושה נעימה בחודשי הקיץ ודואג שהחום יישמר בבית בתקופת החורף. אין בזבוז של חשמל ואנרגיה מיותרים, דבר שמשפיע כמובן באופן ישיר על הסביבה.

המאמר באדיבות חברת "א.ב.ד מבנים ניידים" – החברה המובילה לביצוע פרויקטי בניה קלה . 

טלפון משרד- 03-9097093

כתיבת תגובה

תפריט נגישות