יתרונות של לקיחת הלוואה לטיול שאחרי צבא

הטיול שאחרי הצבא יכול להיות טיול מהנה מאוד וחוויה שנזכור לכל אורך החיים שלנו. פעמים רבות לאחר שאנחנו משתחררים משירות החובה בצבא אין לנו מספיק כסף בשביל לצאת לטיול ואנחנו לא יכולים לחכות מספר חודשים עד שנצא לטיול – כי אנחנו זקוקים מאוד לשחרור וחופש. הפתרון הטוב ביותר עבורנו יכול להיות לקחת הלוואה שתממן את הטיול שלנו אחרי הצבא במזרח אסיה או בדרום אמריקה. ההלוואה יכולה להיות של כמה עשרות אלפי שקלים ונוכל להחזיר אותה לאחר שנחזור מהטיול ותהיה לנו עבודה מסודרת. פתרון זה יכול לאפשר לנו לצאת לחופשה שתמיד חלמנו עליה וליהנות מבלי שנצטרך לחסוך אליה במשך מספר שנים.

יתרונות של לקיחת הלוואה למימון קורס פסיכומטרי

לקיחת הלוואה יכולה להיות פתרון טוב מאוד גם למימון קורס פסיכומטרי. כאשר אנחנו רוצים ללמוד לתואר אקדמאי אנחנו חייבים בשביל להתקבל ללימודים לעבור מבחן פסיכומטרי ולעמוד בדרישות הסף של התואר שאנחנו רוצים ללמוד. קורס פסיכומטרי יכול לסייע לנו להוציא ציון טוב יותר במבחן כך שנתקבל לחוג הלימודים שנמצא בעדיפות הראשונה שלנו. הבעיה היא שקורסי פסיכומטרי עולים כמה אלפי שקלים ולא תמיד יש לנו את היכולת הכלכלית לשלם את הסכום הזה. הפתרון הכי נוח והכי הגיוני הוא לקיחת הלוואה בסכום שיכסה את עלות הקורס. את סכום הכסף שהלווינו נוכל להחזיר במשך מספר חודשים תוך כדי עבודה.

יתרונות של לקיחת הלוואה למימון תואר ראשון

אחת ההוצאות הכי יקרות שיש לכל אדם צעיר בישראל ובכלל בעולם היא לימודים לתואר ראשון. לימודי תואר ראשון הם לימודים מאתגרים מאוד והם עולים פעמים רבות יותר ממאה אלף שקל. שכר הלימוד עצמו עולה רק כמה עשרות אלפי שקלים בשנה, אבל סטודנטים רבים לא יכולים לעבוד בזמן הלימודים ועליהם לשלם תוך כך גם על הוצאות כמו שכר דירה, הוצאות תחבורה, הוצאות מחייה (אוכל) ועוד… . בסופן של שלוש שנות הלימוד אנחנו יכולים להגיע לכדי מצב בו התואר הראשון יעלה לנו כמאה אלף שקל. לקיחת הלוואה למימון תואר ראשון יכולה לאפשר לנו להתרכז בלימודים עצמם ולא להיות טרודים בשאלה איך נוכל לשלם על התואר ועל כל הוצאות המחיה שלנו תוך כדי הלימודים עצמם. ההלוואה יכולה לאפשר לנו מרווח נשימה והיא יכולה לאפשר לנו להיות רגועים יותר בזמן הלימודים שלנו כך שהציונים שלנו יהיו גבוהים ונוכל להתחיל את הקריירה אחרי הלימודים באופן חלק יותר.

 

תפריט נגישות