כיצד לבחור מתנות מתאימות לאירוע

מתנות מגוונות ואירועים שונים הם דבר שהולך ביחד כדבר מובן מאליו. עם זאת, למתנות באירועים יש שני צדדים. מצד אחד ישנן מתנות שנהוג להביא לבעלי האירוע למשל בשמחות כמו חתונה או בר מצווה. מצד שני, ישנן מתנות שאותן נהוג להעניק לאורחים ולמוזמנים שכיבדו בנוכחותם את האירוע.

בשורות הבאות נתמקד באופן הנכון לבחירת מתנות מתאימות לאירוע עבור האורחים והמוזמנים. בין היתר, מדובר למשל בפריטים כמו מגנטים נאים, סידורי תפילה מפוארים, ברכות מודפסות על גבי דפים איכותיים ופריטים אחרים שיכולים לשמש מתנות לאורחים בחתונה וכן באירועים חשובים אחרים.

אירועים פרטיים ואירועים עסקיים

בחירה נכונה של מתנות מתאימות לאירוע מתחילה בשאלה איזה מן אירוע הוא זה ואיזו אווירה צפויה להתקיים בו. באירועים פרטיים, למשל, ניתן להעניק מתנות אישיות ומרגשות, שלא תמיד מתאימות באירועים עסקיים. באירועי חתונה, בר מצווה או יום הולדת מיוחד, חשוב לבחור מתנה בעלת ערך מוסף שבא בהלימה עם הערך הרגשי של האירוע. ברכה מודפסת מפוארת, סידור תפילה יפה, מארז עם זמירות יכולים להתאים מאוד באירוע מסוג זה. באירועים עסקיים וכינוסים מקצועיים, לעומת זאת, יש מקום לאפשרויות אחרות כגון עט מיוחד, ציוד משרדי מקורי עם לוגו וכדומה.

אירועים מצומצמים ואירועים המוניים

היבט חשוב נוסף שישפיע על דרך הבחירה הנכונה במתנות לאורחים של האירוע יהיה תקציבי, כמובן. בקשר לכך יש הבדל לא רק בתקציב שניתן להעמיד לצורך רכישת המתנות, אלא גם במספר המוזמנים המשתתפים באירוע. אין דין מתנות לאורחים באירוע מצומצם יחסית כדין המתנות שניתן להעניק לאורחים באירוע המוני או מרובה משתתפים. דבר זה נכון בפרט כאשר מדובר באירוע משפחתי כגון חתונה.

כאשר מספר המשתתפים גדול מאוד יש בהחלט מקום לשקול רכישת מתנה מכובדת לאורחים, אך כזאת שאיננה היוקרתית ביותר. באירועים עם פחות מוזמנים ניתן ואף ראוי להשקיע יותר במתנה לכל אורח שמכבד את האירוע בנוכחותו. אגב, יש לשים לב שבחלק מהמקרים ניתן לקבל הנחת כמות ברכישה של מתנות לאירועים. במקרה כזה, ניתן בהחלט למצוא מתנות ראויות לשמן גם בכמות גדולה וגם בתקציב סביר ובאיכות גבוהה.

רגש, סטייל ואווירה

עניין אחרון שכדאי לקחת בחשבון כאשר מזמינים מתנות לאירועים, הוא התחושה שרוצים ליצור בקרב האורח שיקבל את המתנה. המתנה אמורה ליצור שילוב של מראה איכותי, ביחד עם אווירה רגשית וסטייל. חשוב שהמתנה לא תהיה המונית או נדושה מדי, בפרט כאשר רוצים להעניק לאורח משהו עם ערך מוסף של ממש.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות