איך לשחק בטורניר פוקר אונליין

טורנירי פוקר מקוונים הם אירועים מובנים מאוד עם זמן התחלה קבוע מראש וכמות קבועה של צ'יפים מתחילים. שחקנים משחקים עד שהם מאבדים את כל הצ'יפים שלהם ומספר מוגדר של מסיימים בתשלום מקבלים פרסים לפי סולם תשלומים קבוע מראש.

טורנירים מובטחים פופולריים להפליא מכיוון שמאגר הפרסים גדל עם ההשתתפות. הם גם הפורמט המושלם עבור שחקנים חדשים לצבור ניסיון במשחקי טורנירים.

טורנירים מרובי שולחנות

טורנירים מרובי שולחנות הם דרך מצוינת לתרגל את כישורי הפוקר שלך בסביבה מובנית. הם מציעים בריכות פרסים גדולות והזדמנות להתחרות מול יותר שחקנים ממה שהיית עושה במשחק טבעת או טורניר שולחן יחיד. ישנם פורמטים שונים עבור טורנירים מרובי שולחנות, כולל הקפאה, קנייה חוזרת, יריות וטורנירי Sit & Go. לכל סוג יש תכונות ייחודיות משלו, וחשוב להבין כיצד הם שונים זה מזה לפני שאתה משחק.

טורנירים מרובי שולחנות דומים למשחקי פוקר רגילים, אלא ששחקנים מתחילים עם כמות קבועה של צ'יפים ומתחרים עד שלשחקן אחד יש את כל הצ'יפים שנותרו. הבליינדים והאנטים גדלים לאורך המשחק, והשולחנות מתמזגים כדי לשמור על אכלוס שווה של כל שולחן. מספר השולחנות מצטמצם עד ששולחן סופי מורכב מהשחקנים המובילים מכל שולחן.

בניגוד למשחקי טבעת רגילים או טורנירי ספין, טורנירים מרובי שולחנות דורשים אסטרטגיה ספציפית והרבה סבלנות. הם גם לוקחים זמן רב יותר כדי להשלים, ואין מקום למהר את המשחק שלך. ככל שהטורניר מתקדם, תצטרך לשנות את האסטרטגיה שלך ולשחק בצורה אגרסיבית יותר כדי להגיע לשולחן הגמר. בנוסף לכך, תצטרך ללמוד כיצד לגנוב תריסים ולהשתמש ביתרון מיקום.

אסטרטגיית טורנירים מרובי שולחנות טובה מתחילה בתוכנית מוצקה לפני הפלופ. הימורי המשך יכולים להיות כלי יעיל בטורנירים מרובי שולחנות, וחשוב להעלות את ההימורים שלך ברגע שיש לך יד חזקה. זה יאלץ את היריבים שלך להתקפל וייתן לך יתרון. עם זאת, עליך להימנע מהתקשרות, מכיוון שהדבר עלול לפגוע.

ככל שהטורניר מתקדם, עליך להתמקד בהימורים גדולים ולזכות בידיים גדולות. כדאי להימנע מערימות קטנות ובינוניות מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר שהן יתקפלו ללחץ. בשולחן הסופי, אתה יכול לצפות ששחקנים עם ערימות קצרות יהיו פתוחים יותר להמר באמצעות תוקפנות רופפת. זו הזדמנות מצוינת לעשות כמה הימורים ענקיים ולנצח בטורניר! עם זאת, עליך להיזהר לא להיות פזיז מדי ובסופו של דבר לאבד את כל כספך.

כניסה מחדש טורנירים

כניסה מחדש לטורנירים הם דרך מצוינת לבנות את הכסף שלך ולהרוויח כסף במשחק פוקר. בדרך כלל קל יותר לשחק בהם מאשר מאשר סוגים אחרים של פוקר, כגון, פוקר 7xl ועוד, במיוחד ברמות רכישה נמוכות יותר. יש להם גם תדירות גבוהה יותר של שלבים מאוחרים יותר מאשר טורנירים להקפאה, כך שהם יכולים להיות רווחיים מאוד אם אתה יודע איך לשחק בהם כמו שצריך. עם זאת, עליך להיזהר לא לשחק יתר על המידה בטורנירים אלה מכיוון שהם יכולים לרוקן את הכסף שלך במהירות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות