כיצד ניתן לחזק את הגוף לקראת עונות המעבר

עונות המעבר המתאפיינות בין היתר בשינויים קיצוניים במזג האוויר, עלולות לחשוף את גופנו לוירוסים וחיידקים שונים הידועים כמחלות ויראליות המאפיינות את עונות המעבר. על מנת לחזק את גופכם ולהכין אותו לקראת עונות המעבר, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים אשר יסייעו גם לכם להגן ולשמור על בריאותכם גם במהלך תקופת עונת המעבר הקרובה.

אחת מהפעולות המומלצות ביותר בעידן המודרני בו אנו חיים בכל הנוגע לשמירה עם בריאות גופכם, הינה נטילה סדירה של תוספי תזונה המכילים בתוכם ויטמינים, נוגדי חמצון, מינרלים ורכיבי תזונה נוספים היכולים לחזק את גופכם.

פעולות נוספות אותן עליהן מומלץ להפקיד על מנת לחזק את גופכם לקראת עונות המעבר כוללות:

  • הקפדה יתרה על תזונה בריאה ונכונה – פעולה זו אומנם מומלצת לכל אחד ואחת מביניכם לאורך כל ימות השנה אך היא חשובה והכרחית בעיקר בתקופת עונות המעבר. תזונה בריאה ונכונה מתחילה מהפקדה יתרה על סוגי המזונות אותם אתם צורכים ועל קביעת זמנים קבועים לארוחות במהלך היום. כמו כן, חשוב לכלול בכל ארוחה מרכיבי תזונה שונים מן החי ומן הצומח.
  • הקפדה יתרה על שינה מספקת – שינה הינה אחד מהאמצעים החיוניים ביותר לשמירה על בריאותינו והיא מאפשרת לגופנו "להיטען" בכוחות ואנרגיה מחודשת. בעידן המודרני בו אנו חיים, רבים מאיתנו נאלצים להפחית במספר שעות השינה לאורך הלילה ובכך למעשה אנו חושפים את גופנו לסכנות בריאותיות כאלו ואחרות. הפקדה יתרה על שינה מספקת של 7 עד 8 שעות מדי לילה, תסייע למערכות הגוף לפתח "חיסון" טבעי בפני מחלות ויראליות המאפיינות את עונות המעבר.
  • אכלו יותר פירות ויקרות לאורך היום- פירות וירקות מכילים בתוכם את כל הויטמינים והמינרלים החיוניים לגופנו וצריכתם המוגברת יכולה לסייע למערכות החיסון להגן על גופנו. במקום "לנשנש" חטיפים מלוחים או דברי מתיקה כאלו ואחרים, פשוט אכלו יותר פירות וירקות (בכל צבע) לאורך היום.
  • הכינו לעצמכם מיץ טבעי ועסיסי מתפוזים – בחודשי המעבר שבין הקיץ לחורף אנו ממליצים לכם לרכוש מסחטת תפוזים איכותית ולהצטייד באופן קבע בתפוזים. סחטו לעצמכם מדי יום מספר תפוזים לשתייה ובכך תסייעו רבות למערכת החיסונית.

לסיכום, צריכה יומיומית של תוספי תזונה לצד הפקדה יתרה על תזונה בריאה, שינה מספקת וצריכה מוגברת של פירות וירקות, תסייעו גם לכם להגן על גופכם מפני מחלות ויראליות כאלו ואחרות המאפיינות את עונות המעבר.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות