כיצד תוכלו לבחור מיטה זוגית מושלמת?

המיטה הפופולרית ביותר לרכישה בישראל, היא כידוע המיטה הזוגית. יש לזכור שיש שתי אוכלוסיות מרכזיות שבוחרות לרכוש מיטה זוגית. האחת היא באופן טבעי הזוגות שחיים ביחד, והשנייה – רווקים ורווקות שחיים בגפם, אך רוצים ליהנות מהנוחות של מיטה זוגית – מה גם שזה פתח להזמנת בני זוג בעתיד, והשקעה חכמה מאד להמשך. כמובן חשוב מאד להבין, מהם הקריטריונים שאמורים לעזור לכם לבחור במיטה הזוגית הטובה ביותר. יש כמה היבטים שחובה להתייחס אליהם, וזאת בכדי שהבחירה באמת תהיה נוחה וכמה.

אז למה כדאי לשים לב כשניגשים לבחור?

  • גודל – קודם כל, עליכם לשים לב לגודל של המיטה הזוגית. הגודל הוא מרכיב מכריע כאן, והמיטות הזוגיות אינן אחידות מבחינה זו. כבר ציינו קודם לכן שיש למשל רווקים שמעוניינים במיטה זוגית – והאם לא בהכרח ירצו את המיטה הרחבה ביותר שיש. לעומת זאת, זוגות שכבר חיים ביחד ומכירם אחד את השני, אולי ירצו לבחור במיטה רחבה יותר, במיוחד אם יש בן זוג שיש לו נטייה "להשתלט" על חלקים רבים תוך כדי שינה. אל תשכחו למדוד את החדר שלכם, ולמדוד את המיטה, ולחשב גם את השטח שתרצו להשאיר חופשי (לשידות, פינת איפור, ועוד).
  • דרגת הקושי של המזרן – אם אתם רווקים זה פחות בעיה, כי פשוט בוחרים בדרגת הקושי שנעימה לכם. אם אתם זוג שחי ביחד, לעתים יש הבדלים בין בני הזוג באשר להעדפה לרמת הקושי. במקרים האלה כדאי כמובן להיפגש באמצע, אך מעבר לכך – פשוט להתנסות בשכיבה על המזרנים השונים של המיטות שאתם בודקים. יש לזכור שההבדלים הם לא תמיד דרמטיים, ואפשר בהחלט להגיע לעמק השווה – אך חובה להתנסות קודם לכן.
  • עם בידוד או בלי? – מי שבוחר במזרן קפיצים (שהוא מזרן פופולרי מאד למיטות זוגיות), יוכל לבחור בין מיטה עם קפיצים מבודדים לבין כזו שלא. היתרון בקפיצים המבודדים הוא שבעצם, אם בן הזוג למשל קם באמצע הלילה – רק הקפיצים באזור שלו יזוזו, וזה לא ישפיע על הקפיצים באזור של בן הזוג השני, מה שיאפשר לו להמשיך לישון. אם אתם זוגות שלא קמים ביחד למשל, או שלא הולכים לישון באותה שעה – זו רכישה חכמה במיוחד. במקרים אחרים – אפשר להסתפק גם במזרן ללא בידוד.
  • הצבע והעיצוב – לא לשכוח גם את עניין העיצוב של המיטה כולה. נכון שהמזרן עצמו יהיה מכוסה, אבל העיצוב של בסיס המיטה הוא חשוב מאד, והמיטה היא זו שמכתיבה את הטון לחדר השינה, וחובה להתחשב בעיצוב שלה.

כמה זמן להקדיש לבחירה?

כשאתם ניגשים לבחור מיטה זוגית, הקדישו לכך לפחות יום אחד שבו אתם תלכו ותבדקו את המיטות השונות, ואם אתם זוג – עשו זאת ביחד ואל תשאירו זאת רק לבן זוג אחד. לטווח הארוך כאמור – זה ישתלם, ויאפשר לכם שינה מתוקה ונעימה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות