כיצד תתאימו את המטבח המושלם עבורכם

כאשר אנחנו רוכשים בית חדש אנו רוצים שהוא יהיה מושלם. בחירת המטבח המשלם עבור הבית שלנו חשובה במיוחד משום שמטבח הינו גם אלמנט יקר, והוא גם חייב להיות מספיק איכותי ועמיד על מנת שיחזיק מעמד לשנים רבות ואפילו לדור הבא. לכן חשוב שהמטבח יהיה מטבח מושלם עבורכם. אז כיצד תתאימו אותו לצרכים שלכם? כל התשובות בהמשך.

התאימו את המטבח לצרכים שלכם – על מנת להתאים את המטבח לצרכים שלכם, חשוב לשים לב שמשטחי המטבח הינם במידות הנכונות. יש לוודא שהשיש יתאים למידות הנכונות של חלל המטבח, וכי הכיריים יתאמו את כמויות הבישול שאתם בדרך כלל מבשלים. כיום ישנן כיריים כפולות, כיריים של חמש להבות, שש להבות שמונה ואף עשר להבות. עוד ניתן לבחור בין כיריים חשמליות או כיריים גז. חשוב להבין אם אילו סוגי להבה אתם אוהבים לעבוד ואילו כיריים יותר בטיחותיות למטבח שלכם. לדוגמא: למטבח בו יש ילדים מתאימות כיריים חשמליות, כאשר מטבח בו עובדים מבוגרים מתאימות כיריים בעלות להבה. שימו לב שניתן לשלוט בעוצמת חום הבישול בכיריים במידה טובה ומתונה.

חללי האחסון – חשוב שבמטבח שלכם יהיו כמה שיותר חללי אחסון. מטבח טוב ושימושי מכיל חללי אחסון גדולים אך גם פרקטיים. שימו לב שחללי האחסון יתאימו גם לסירים, גם לצלחות, לכוסות, למכסים למגשים ועוד,  ולשים לב שהם יהיו מחולקים בצורה בה תוכלו לסדר את כלל החלקים באופן נכון ובצורה שתוכלו לארגן את הכאוס ששורר בדרך כלל במטבח.

איכות המטבח – שימו לב שהמטבח שלכם נבנה בצורה איכותית. מטבח איכותי הוא כזה שנבנה מעץ מלא. ישנם מגוון סוגי עצים מהם ניתן לבנות מטבחים כאשר העצים המובלים לבניית מטבח הינם עצים מסוג: דובדבן, טיק, מהוגני, אלון ואורן. חשוב לבחור את העץ המתאים ביותר לאקלים שבו נמצא המטבח שלכם וזאת על מנת שמטבח יחזיק מעמד לשנים ארוכות. בנוסף יש לבחור פרזולים איכותיים על מנת שיחזיקו את חלקי המטבח שלכם בצורה טובה.

סגנון עיצוב – גם סגנון העיצוב של המטבח חשוב מאד. יש לחור בסגנון עיצוב שאינו חולף במהרה, ובכזה שמתכתב נכון עם הבית שלכם. בחרו בסגנון עיצוב שמתאים לחלל שלכם. כיום ישנם מגוון סגנונות נפוצים בעיצוב מטבח כגון: עיצוב מטבח כפרי, מודרני, פרובנס, תעשייתי ועוד. בחרו את הסגנון שמתאים לכם, ונראה טוב עם שאר עיצוב הבית. לסגנון העיצוב התאימו כלי מטבח, וריהוט נוסף כגון:  שידות, תאורה, מדפים, כסאות, פינת אוכל ועוד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות