כך תתאפרי לחתונה בצהריים

חתונה בצהריים מחייבת היערכות מיוחדת מצד החתן והכלה. מלבד האורחים, בחירת המקום, תיאום הקייטרינג והזמנת נותני שירותים נוספים, על המארגנים לקחת בחשבון את המאפיינים הספציפיים של האירוע. כלות המעוניינות לשמור על מראה זוהר בחתונה שלהן לא יכולות להתאפר בצהריים כפי שהיו מתאפרות לאירוע ערב. על מנת להיראות במיטבן צריכות הכלות להתחשב בין היתר בתאורה, בסגנון ובעמידות. התפקיד של מאפרת כלות מקצועית הוא לעשות זאת ולהדגיש את הטיפים והעצות שיבטיחו מראה מושלם גם בצהריים.

תאורה: התחשבות בתווי הפנים ובתנאי השטח

על מנת להתאפר לחתונה בצהריים יש לחשוב קודם כל על התאורה הצפויה באירוע. תאורה צהובה כמו זו אותה ניתן למצוא באירועי ערב נוטה להחמיא למוצרי האיפור, בעוד בחתונת צהריים הצילומים נערכים בשעות היום. אין צורך לחשוש מפני מצב כזה משום שתאורה טבעית ואור יום תמיד עדיפים על תאורה מלאכותית. מצד שני, באור יום אפשר לראות גם את הפגמים באור. המאפרת צריכה להתחשב בתווי הפנים ובתנאי השטח ולהעדיף איפור בעל פיגמנט גבוה.

סגנון: עדיף איפור קלאסי על פני איפור נוצץ

גם הסגנון יקבע את האופן בו כלה צריכה להתאפר לקראת חתונה בצהריים. איפור ערב עם צלליות מבריקות ונוצצות עשוי שלא להתאים לאירוע צהריים, אשר נחשב בדרך כלל לסולידי ועדין יותר. המאפרת צריכה מצד אחד לשמור על הרצונות של הכלה ולמלא אותם, אך מצד שני עליה לזכור להשתמש בסגנון איפור קלאסי. באופן כללי, רוב הכלות מעדיפות איפור טבעי לאירועי צהריים.

עמידות: בחירה במוצרי איפור יבשים בלבד

העמידות היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של איפור לקראת חתונה בצהריים. כאמור, מזג האוויר ותנאי הלחות עשויים להשפיע גם על חומרי האיפור האיכותיים ביותר. על מנת להימנע ממצב של עוגמת נפש יש להקפיד על שימוש בחומרי איפור עמידים במיוחד. כדאי לבדוק אותם מראש, לנסות אותם בסיטואציות שונות ולהתייעץ עם מומחים לפני שבוחרים איפור מן הסוג הזה. קרם לחות לעור או סומק בקרם עשויים להיות בעלי אחוזי לחות גבוהים ולכן עדיף להימנע מהם. לעומת זאת, יש להעדיף מוצרי איפור וטיפוח כגון עפרונות, צלליות ואבקות.

ארגז הכלים של המאפרת

מאפרת כלות המופקדת על חתונת צהריים חייבת להחזיק בארגז כלים מגוון ומקורי. עליה לקחת בחשבון את כל השיקולים ולהחליט יחד עם הכלה על סגנון האיפור המתאים. אירוע צהריים לא צריך למנוע מהכלה להיות במיטבה אך חשוב לבחור את המאפרת המתאימה. בכל רחבי העולם נערכים אירועי צהריים בתדירות גבוהה ולכן ישנם לא מעט מוצרי איפור אשר נותנים מענה לצרכים. כדאי לבדוק מראש את הניסיון של המאפרת עם אירועי צהריים. אפשר לתאם פגישת ייעוץ, להתרשם באופן אישי מאופי האיפור ורק לאחר מכן להחליט איך לשלב אותו בהכנות לחתונה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות