כללי הזהב לעריכת אירוע עסקי מוצלח

 

אירוע גיבוש לצוות העובדים, השקת מוצר, אירוע קד"מ או ישיבה עסקית: המטרה בכל האירועים העסקיים שלכם היא להאיר את העסק באור מחמיא ולדבוק בערכים שאתם רוצים לקדם. גם אתם מתכננים בימים אלו את האירוע הבא שלכם ורוצים להוביל אותו להצלחה? ככה עושים את זה – החל מהזמנות ועד לבחירת אולם אירועים בשרון.

 

1.הזמנות מכובדות לאירוע

הדרך הראשונה שלכם להרשים את המוזמנים היא באמצעות ההזמנות. לא משנה אם אתם בוחרים להזמין את האורחים שלכם דרך המייל או באמצעות הזמנה המגיעה אל תיבת הדואר – חשוב מאד שההזמנות יהיו מכובדות ומרשימות. לצד המידע האינפורמטיבי שיעניק לאורחים את המידע הרלוונטי להם, חשוב לדאוג גם למעטפת עיצובית מרשימה.

 

2.רשימת A LIST של אורחים

כל אירוע שלא תחגגו לא יוכל להיות סיפור הצלחה ללא רשימה של מוזמנים. לפני כל אירוע עסקי שאתם חוגגים חשוב לאפיין את האירוע ולהבין מי האורחים הרלוונטים לו. באירועי גיבוש למשל, הרי שרשימת המוזמנים מתחילה ונגמרת בצוות העובדים שלכם. בהרצאות או בכנסים למשל, כדאי כבר להזמין גם קולגות ואנשי עסקים מובילים על מנת שתוכלו ליצור קשרים עסקיים חדשים.

 

3.עמידה בלוחות זמנים

חשוב לזכור לאורך כל הדרך: פני האירוע שלכם כפני העסק שלכם. חשוב מאד לשקף את העסק שלכם בפני כל האורחים כעסק רציני שמכבד את האורחים שלו. על כן, חשוב לעמוד בזמנים ובלו"ז האירוע שקבעתם מבעוד מועד. ככל שתעמדו יותר בזמנים, כך בית העסק שלכם ישתקף כרציני יותר ומסודר יותר. הנחו את כל המארחות, מפיק האירוע וכל הגורמים הרלוונטים בעובדה כי עליהם להיצמד את לוח הזמנים שנקבע מראש.

 

4.מתחם אירועים מכובד

כשאתם מארחים את מיטב החברים והמשפחה בבית שלכם, חשוב לכם לארח אותם על הצד הטוב ביותר באירוח עילית. כשאתם מארחים אירוע עסקי, יש מי שעושה זאת בשבילכם. לא משנה אם בחרתם במתחם אירועים בדרום או שאתם מחפשים אולמות אירועים במרכז – הקפידו תמיד על אולם אירועים מרשים שאותו מוביל צוות מקצועי ומיומן. באירוע העסקי שלכם מארחים על הצד הטוב ביותר!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות