כל הטיפים שצריך לדעת לפני ביצוע קעקועים

את הנושא של קעקועים אפשר להוסיף אל תחום הלייף סטייל. בין אם בוחרים לעשות קעקוע לצרכים אישיים או אופנתיים, מדובר ללא ספק על חלק חשוב מהטיפוח העצמי. אך יחד עם זאת, ישנם מספר דברים חשובים אותם כדאי לדעת על קעקועים, או tattoos בשמם הלועזי, על מנת לממש את הפוטנציאל שלהם.

כך תבחרו את המכון המתאים

בעת בחירה במכון קעקועים יש לבדוק את הכשירות שלו ואת הרישיון בו הוא מחזיק. החוק קובע כי מכון קעקועים חייב קודם כל להירשם אצל הרשויות ולעבור בדיקה תקופתית. המטרה של הבדיקות הללו היא לבחון את רמת ההייגינה במכון, את הניסיון של הצוות ואת השירות הניתן ללקוחות. בנוסף, החוק אוסר על ביצוע כתובות קעקע למסוממים או לאדם הנמצא תחת השפעה של אלכוהול. כל אחת מהפעולות הללו עשויה להביא לסגירת המכון ולשלילת הרישיון.

אם אתם קטינים, דעו כי החוק בישראל קובע שאסור לעשות קעקועים לאדם מתחת לגיל 16 ללא הסכמה מפורשת של אחד מהוריו.

מה המקור של הקעקועים?

קעקועים נוצרים כתוצאה מהשתלת מיקרו פיגמנטים אל העור. מדובר על שרטוט הנעשה בעזרת דיו או חומרי צבע אחרים, על פי בקשת הלקוח. הקעקועים מוכנסים אל מתחת לעור באופן קבוע ונועדים בתרבות המערבית לקישוט, לעומת תרבויות אחרות בו הם משמשים בעיקר לצורך סימון. המילה "קעקע" מופיעה גם בתנ"ך, מה שמעיד על ההיסטוריה של הקעקועים ועל השינויים שעברו לאורך השנים. של המילה tattoos באנגלית מקורה בטהיטי ומשמעותה הוא "לסמן", עדות נוספת לפונקציה שמילאו הקעקועים.

הכירו את התהליך מאחורי הקעקוע

מכונת קעקוע מודרנית נקראת "אקדח קעקועים" והתהליך הוא יחסית פשוט. בשלב הראשון מציירים את הדגם שבוחר הלקוח על גבי העור. לאחר מכן משתמשים במכשיר על מנת לצבוע את הקעקוע ולצייר אותו בפועל.

אקדח קעקועים מכיל בין חמש לשבע מחטים המופעלות בעזרת אלקטרומגנט. הטכנולוגיה מאחורי המכשירים הללו מצמצמת את הסבל והכאב אינו דורש היערכות מיוחדת. ההזרקה של הצבע מתבצעת אל השכבה השנייה של העור ואת המכשיר מייצרות חברות בכל רחבי העולם.

באיזה חלק של הגוף מומלץ לקעקע?

נהוג לבצע קעקועים באיזורים שונים בגוף והאיזור הכואב ביותר נחשב מתחת לבית השחי ומעל המותן. אפשר לעשות קעקועים אפילו על איבר המין, אך בפעם הראשונה עדיף לעשות זאת על הכתפיים, הגב, הרגליים, הידיים או הבטן. בניגוד לקעקועים הרגילים הנוצרים על ידי האקדח, ישנן כתובות זמניות המקובלות בעיקר בטקסי חינה באיזורים שונים בעולם.

ההיסטוריה של tattoos מצביעה על החשיבות שלהם עבור המין האנושי. אין הרבה דברים קבועים בעולם, ולכן קעקועים מצליחים לייצר חוויה ייחודית. הטיפים לביצוע קעקועים בצורה נכונה מיועדים לכולם אך חשוב להתייעץ עם איש מקצוע לפני שמתחילים בתהליך.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות