כל הסיבות בעד ונגד ניתוח הגדלת חזה

כל הסיבות בעד ונגד ניתוח הגדלת חזה

הניתוח אש נשים עושות, יותר מכל ניתוח פלסטי אחר, הוא כמובן ניתוח הגדלת חזה. יש לכך כמה סיבות ברורות, ובעיקר בשל העובדה שחזה גדול ושופע, נחשב לסמל לנשיות, ונשים רבות שואפות אליו. חשוב להיות כמובן ערים לכל הטענות בעד הניתוח, אך גם לטענות נגד – וחשוב שכל אחת תעשה את השיקול עם עצמה, האם היא באמת רוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה, ומה יהיו ההשלכות של ניתוח כזה על מצבה הכללי.

 

אז מהן הסיבות שכדאי לשקול?

  • דימוי עצמי – הדימוי העצמי, הוא לרוב סיבה מעולה בעד ניתוח הגדלת חזה. אחרי הכל – אחרי שתעבור את הניתוח, אתן תחושו יותר נשיות ויותר בטוחות בעצמכן, ומה רע בדימוי עצמי טוב יותר? מצד שני, אם אתן נשים שלעולם לא מרוצות משום פריט בגופן – חשוב לשים לב האם הניתוח באמת יעשה לכן טוב, או שרק תנסו לעבור עוד ועוד ניתוחים, ובמצב כזה יש לפנות לסיוע מקצועי בתחום בריאות הנפש.
  • כסף – יש לזכור כי ניתוח הגדלת חזה איננו ניתוח זול, והוא לרוב לא ממומן (בניגוד לניתוחי הקטנת חזה שיכולים להתבצע מסיבות בריאותיות). עלייך להתכונן לכך היטב כלכלית, ואם אתם במצב כלכלי דחוק – רצוי לדחות את הניתוח.
  • תוצאות מעולות – אין ספק שתחום הניתוחים הפלסטיים התקדם מאד, וכיום, מי שבוחרת לעבור ניתוח הגדלת חזה, תקבל תוצאה מעולה. כיום, חזה מנותח כבר לא נראה כמו "בלון" ,אלא יש הקפדה על כך שהוא יראה גדול יותר – אך גם טבעי יותר. יש הקפדה על כך שתישמר פרופורציה עם הגוף, ופעמים רבות החזה כלל לא נראה כאילו הוא עבר ניתוח, וגם לא נראים עליו חתכים, ומבחינתכן – זו סיבה מעולה להיות בעד.
  • ליצור מראה סימטרי – באמצעות ניתוח הגדלת חזה, אפשר גם ליצור מראה סימטרי יותר בין שדיים, והדבר נותן מראה יפה יותר ומושך יותר.

 

להיות מודעת לכל מצב

כמובן שחשוב להיות מודעת גם לעובדה שמדובר על ניתוח לכל דבר וכמו כל ניתוח – יש פה מימד של סיכון, גם אם נמוך. שקללי לעצמך את כל היתרונות ואת כל הטיעונים בעד ונגד, ותוכלי לקבל את ההחלטה שתתאים לך.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות