כל השאלות שתשאלו את עצמכם לפני שתרכשו את הקלנועית

מתי בפעם האחרונה רכשתם מוצר או אביזר ששינו את חייכם מן הקצה אל הקצה? אם גם אתם לא זוכרים, כנראה שהגיע הזמן שלכם לבצע את אותה רכישה משמעותית שיכולה לשפר את חייכם בצורה יוצאת דופן. כדרך הטבע, ככל שמתבגרים כך קשה יותר לבצע פעולות שונות, ומה שפעם היה כפעולה שבשיגרה, כיום מסתמן כאתגר של ממש. עם שימוש בקלנועית, אתם מחזירים לכם את העצמאות החיונית לכם. רגע לפני שאתם רוכשים אותה, אילו שאלות מקדימות כדאי לכם לשאול את עצמכם?

 

1.כמה כסף תרצו להשקיע?

 

שאלת התקציב היא שאלה חשובה מאד. הגדירו לעצמכם כמה כסף תרצו להשקיע ברכישתה של הקלונעית. הגדרת התקציב חשובה בעיקר מאחר ועומדות לרשותכם גם קלנועיות שנמכרות בשוק של יד שנייה. המשמעות היא שאם תרצו ליהנות משימוש בקלנועית, אך עדיין לא להשקיע בה את המחיר המלא שלה, תוכלו לעשות זאת! המטרה היא לאפשר לכל אחד בגיל השלישי ליהנות משימוש עם קלנועית, כך שזו הזדמנות נהדרת עבורכם לרכוש אותה בשליטה מלאה על המחיר.

 

2.מי הולך להשתמש בקלנועית?

 

אז מי הולך להשתמש בקלנועית שתרכשו? רק אתם, אתם ובני הזוג שלכם, אתם והמטפל הצמוד אליכם? מדוע חשוב לשאול את השאלה הזו? מאחר ומוצעות לכם למכירה גם קלנועיות המתאימות לשני נוסעים, ולא לנוסע אחד. אין ספק כי האפשרות ליהנות מנסיעה זוגית מעניקה לבני הגיל השלישי ביטחון רב, שכן יש איתם נוסע נוסף ואינם יוצאים לסידורים, קניות וטיולים לבדם. על כן, אם אתם חיים עם בן או בת זוג או לצד מטפל צמוד אליכם, קלנועית זוגית היא התשובה לכם.

 

3.מה התדירות שבה אתם הולכים להשתמש בה?

 

שאלה נוספת שחשוב שתשאלו את עצמכם היא התדירות בה אתם הולכים להשתמש בקלנועית. שאלה זו מתקשרת גם היא לשוק הקלנועיות בשוק היד השנייה. מדוע? אם אתם הולכים להתשמש בתדירות גבוהה בקלנועית, ההמלצה היא דווקא לרכוש את הקלנועיות החדשות ולא המשומשות, וזאת בגלל העובדה שעם רכישה של הקלנועית החדשה, אתם זוכים לקבל תעודת אחריות מלאה. המון פעמים, הקלנועית הנרכשת ביד השנייה מגיעה ללא אחריות, או אחריות חלקית. על כן, העניקו לעצמכם ראש שקט עם תעודת ביטוח לכלי החדש שהולך לשרת אתכם.

 

4.היכן קונים את הקלנועית?

 

ולבסוף, השאלה החשובה ביותר: היכן קונים את הקלנועית? בעוד ישנן חנויות מזדמנות המציעות למכירה גם את הקלנועיות, ולא רק, ישנן חנויות מתמחות שעוסקות רק מתן פתרונות ושירותים לקהל בני הגיל השלישי. חשוב שתרכשו את הקלנועית שלכם בחנות שכזו, שתוכל להתאים לכם את הקלנועית המתאימה לכם ביותר, וזאת לאחר איתור צורך מלא שלכם, על מנת להבטיח לכם שימוש מקסימלי ומהנה בכלי שללא ספק ישנה את חייכם. פונים רק למומחים בקלנועית!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות