כל מה שצריך לדעת על מתקני שעשועים לגנים ציבוריים

מתקני שעשועים קיימים בדרך כלל בשכונות רבות בכל עיר והם מוקד משיכה יום יומי לילדים רבים בכל הגילאים. איכות המשחק מתכננת, מספקת ומתקינה את המתקנים המיוחדים שכולם מיוצרים על פי התקן הישראלי וזאת כדי לדאוג לבטיחותם של הילדים, כאשר הם נמצאים על המתקנים ובמתחם כולו.

מתקני שעשועים לגנים ציבוריים

תכנון מתקני שעשועים לגנים ציבוריים כולל חשיבה מוקדמת על סוג הפריטים שהם הנכונים ביותר לכל סביבת מגורים בהתאם לאופיו של המקום ולמתקני השעשועים שכבר קיימים בה וזאת כדי ליצור אפשרויות משחק לכל הגילאים.

המרחב מתוכנן כך שיהיו בו מגלשות מסוגים שונים, אלכסוניות, מפותלות, קצרות וארוכות. כמו כן מתקנים שאפשר ללכת עליהם, להיכנס למנהרות מרתקות ולטפס במדרגות כדי להגיע למגלשה הרצויה. ילדים מאד אוהבים להתנדנד ואיכות המשחק מאפשרת כמה אופציות של נדנדות, חלקן לגיל הרך שהן נדנדות ליחידים, נדנדה עגולה ורחבה המתאימה לכמה ילדים היושבים עליה יחד וגם מתקני נדנדות המותאמים לשני ילדים, אשר יושבים זה מול זה ונהנים כשפעם הם למעלה ופעם הם למטה.

כמו כן קיימים מתקני שעשועים לגנים ציבוריים שהם דמויות אהובות על הילדים הכוללות קפיץ. הילדים אוהבים מאד לשבת על הדמויות הללו וליהנות מהחוויה המקפיצה.

תכנון מתקנים לילדים גדולים

מתקני שעשועים ייחודיים הם המקום המושלם עבור הילדים הגדולים להוצאת אנרגיה. הם נהנים לטפס על קירות הטיפוס אשר מאפשרים להם להגיע לגובה רב. כמו כן הם הולכים ובעיקר רצים במעברים, בגשרים ועל המדרגות הרבות, מטפסים באמצעות חבלים עד הנקודה הגבוהה ביותר במתקני שעשועים לגנים ציבוריים וגם יורדים למטה בזהירות רבה.

כדי ליצור עניין איכות המשחק מייצרת דגמים רבים של מתקנים צבעוניים ומרתקים בגני השעשועים ברחבי הארץ. הנראות השונה והאתגרים הגדולים, מסקרנים את הילדים והם מטפסים פעם אחר פעם לכל אחד מהמתקנים בהנאה מרובה.

נראותם של הגנים הציבוריים

מעל כל המתקנים, מותחים עובדי איכות המשחק בד הצללה עבה אשר אינו מאפשר את חדירתן של קרני השמש החמה וזאת עקב הרכבו של הבד. כשקיימת הצללה, הילדים מסוגלים להשתולל על המתקנים שעות, כיוון שהם בטמפרטורה נעימה והם אינם לוהטים עקב השמש היוקדת.

על הקרקע, פורשים דשא סינתטי עבה בצבע ירוק או בצבע אחר אשר מצוירות עליו דמויות אהובות או צורות הנדסיות בשלל צבעים, הן מעניקות לילדים ובעיקר לפעוטות שמחה גדולה כשהם מקפצים ביניהם.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות