כל מה שרצית לדעת על שמלות כלה אורבניות לאישה המודרנית

כשהיינו ילדות חלמנו על שמלות נפוחות, כמו גוש קצפת ענק, או ענן. ככה דמיינו את עצמנו מתחתנות, בהשראת גיבורות הילדות שלנו, נסיכות מסיפורי האגדות. חלקינו נותרנו עם החלום עד ליום חתונתנו ואף הגשמנו אותו. חלק אחר, בעקבות הזמן, הקדמה וקצב החיים העירוני והמתוחכם, מחפש היום סגנונות אחרים. מה תלבש האישה המודרנית ביום חתונתה?

לבן על בטון

המאה העשרים ואחת מאופיינת וקידמה, בקצב חיים מהיר ותחרותי, ענייני ומתוחכם. כזו היא גם אשת העסקים, או כל אישה החיה בסביבה אורבנית תוססת ודינמית, סביבה בה היא חשה בנוח.

נשים רבות מבקשת לעצמן שמלת כלה שתתאים לאופיין ולסגנון החיים שלהן. עבורן, קיים ליין שלם של שמלות כלה אורבניות, מתוחכמות ונשיות, עם מראה אצילי ומלכותי. ולא לשכוח כמובן, את צו האופנה.

צו השעה

שמלות כלה 2013 בסגנון האורבני מיועדות לנשים שחיות ונושמות את האופנה, החידושים בה, על כל גווניה ורבדיה. הכלה המודרנית, חובבת האופנה, אקססוריז ושילובי הצבעים המפתיעים, לא תחשוש ללבוש שמלה לבנה עם נעליים סגולות או תפתיע עם טוויסט מעניין בגב השמלה. האישה המודרנית תחפש את השילובים הבלתי קונבנציונליים, האופנתיים ביותר, גם בשמלות הכלה שלהן. נשים אלו מעורות בצו האופנה, מכירות על בוריים את השינויים בעולם העיצוב, וירצו לתת ביטוי לעצמן, עם .האמירה שלהן, גם ביום חתונתן. באופן זה נותר מראה המייחד אותן ורק אותן, שונה ומסקרן.

נתונים טבעיים

גם אם את כלה אורבנית ומודרנית, ומחפשת שמלה שתתאים לסגנונך ואורח חייך, חשוב לזכור גם את נתונייך הטבעיים בעת בחירת השמלה. היי מודעת לעצמך, למגבלות הגוף שלך ובחרי בשמלה שתיראי בה במיטבך. למשל, לנשים בעלות מבנה גוף מלא, מומלץ לבחור בשמלות בעלות קווים ישרים ככל האפשר. אפשרי גם שימוש במחוך. נשים רזות יכולות לבחור בשמלות עם כתפיות דקות או שמלות בעלות צווארון קולר. אל תשכחו את הגובה שלכן, המהווה אף הוא מרכיב חשוב ברשימת השיקולים לבחירת שמלה.

גם מבנה וגדול החזה מהווים שיקול חשוב. ההמלצה לבעלות חזה גדול היא להשתמש בבד בעל כיווצים המטשטש מעט את מבנה וגודל החזה. לעומתן, נשים בעלות חזה קטן יכולות להיעזר בעזרים תומכים, כמו חזיות מיוחדות וכדומה. נוחות מרבית היא מילת המפתח. זכרו, אתן צריכות להיות בתוך השמלה שבחרתן, שעות רבות, הכוללות גם צילומים, ריקודים ועמידה על הרגליים. בעת בחירת שמלה חשוב לזכור את סוג התסרוקת והאיפור שיתאימו למראה הכולל ויצרו זרימה הרמונית של הכלה. כמובן, הכלה האורבנית המודרנית, לא תהסס לבחור בתסרוקת מיוחדת וגרנדיוזית ובאיפור דרמטי, הכול לפי צו האופנה.

מעצבים רבים פונים היום אל האישה המודרנית, עם מבחר שמלות כלה מודרניות, מפתיעות בייחוד שלהן ובסגנונן השונה. כלות רבות מבקשות לייחד ולבדל את עצמן  ביום חתונתן, ומזמינות שמלות בעיצוב אישי, או מבקשות לעשות שינויים מפתיעים בשמלה קיימת, כדי להכניס לתוכה את האישיות, האופי והזיקה העזה לחידושי האופנה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות