כמה עולה טיפול הסרת קעקועים?

הסרת קעקועים היא פרקטיקה שקיימת כבר שנים רבות, אלא שבשנים האחרונות פותחו טכנולוגיות חדשות, המאפשרות להגיע לתוצאות טובות ומדוייקות יותר, והמובילה שבהן היא הסרת קעקועים בלייזר. טכנולוגיה זו מאפשרת הגעה לתאים והרקמות הצבועים בשכבות העור התחתונות, ברמת דיוק יוצאת דופן שמבטיחה מיקוד בתאים אלו עצמם, מבלי לגרום נזק לתאים ורקמות סמוכות. עבודה עם טכנולוגיות אלה מחייבת רמה מקצועית גבוהה מאוד, וכמובן מערכות לייזר יקרות. בהתאם לכך, נקבעת גם עלות הטיפול, ובמרבית המקרים ניתן להגיע לעלות של מספר אלפי שקלים בודדים להסרת הקעקוע.

עלות הטיפול בהתאם לשטח העור ממנו יש להסיר את הקעקוע

עלות הסרת קעקועים בלייזר או שלא בלייזר, נקבעת בעיקר על בסיס סוג הקעקוע וגודלו. הסרת קעקוע קטן ומוגבל על היד דורשת תהליך שונה לגמרי מהתהליך של הסרת סט שלם של קעקועים על שטח גוף נרחב. בהתאם לכך, עלות הסרת הקעקועים יכולה להשתנות בצורה דרמטית ממקרה למקרה, וכל עוד אתם לא מתכוונים להסיר קעקועים בקנה מידה רחב, אתם יכולים לצפות לעלות של מספר אלפי שקלים בודדים לצורך ביצוע הסרת הקעקוע.

הסרת קעקועים בלייזר

בחירת מקום מנוסה ומיומן

אחרי שאמרנו את זה, חשוב מאוד שלא תבססו את ההחלטה שלכם על ביצוע הסרת קעקועים, אך ורק על נושא המחיר. זהו בדיוק תחום מאותם התחומים בו מחיר נמוך יכול לעלות לכם ביוקר. בבחירת המקום בו תבצע את הסרת הקעקוע, אתם רוצים לוודא שמדובר במקום מקצועי, המחזיק בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובאנשי צוות מנוסים ומיומנים. עבודה לא נכונה על הסרת הקעקוע יכולה להוביל להותרת צלקת מכוערת, ואם אתם לא רוצים לשלם על כיעור עור גופכם, הקפידו לבחור את המקום הנכון לבצע בו את הטיפול.

תוכלו לעקוב אחרינו גם ברשתות החברתיות:

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות