לא עוד טבעת: כך שומרים על טבעת אירוסין

את בנייני המשרדים והמגורים מתחזקים באמצעות חברות אחזקה, את הרכב הפרטי שלכם אתם מתחזקים באמצעות טיפולים שגרתיים במוסך ועם ניקיון שבועי, ואת טבעת האירוסין? גברים מעניקים לנשים פעם אחת בחיים תכשיט שהוא לא עוד תכשיט – טבעת אירוסין. טבעות אלו הינן טבעות נדירות – גם בערכן וגם במשמעות שהן מגלמות בתוכן. כבר בחנות התכשיטים מקבלים הגברים תדרוך שמטרתו להעביר מידע חיוני למקבלת הטבעת בדמות "עשי ואל תעשי עם טבעת האירוסין". אז איך שומרים על הטבעת ומבטיחים כי היא אכן תישאר עדות לאהבה?

 

המטרה: להפוך את הטבעת לתכשיט לכל החיים

בחנויות התכשיטים המציעות למכירה טבעות אירוסין בורסה, מציעים לגברים הרוכשים את הטבעת להגיע עם בת הזוג שלהם לפחות אחת לשנה לטובת ניקיון הטבעת. מדובר על ניקיון המתבצע באמצעות חומרים ייחודיים שמטרתם לשמר את הברק של הטבעת. שימו לב: ניקיון עצמאי עם חומרים שטיבם אינו יודע לכם אינו מומלץ. לא אחת ישנם תכשירים מסוימים עם חומרים פעילים חזקים מאד שיכולים יותר להזיק מאשר לתרום. המטרה היא לשמר את הטבעת ובהחלט להפוך אותה לתכשיט לכל החיים.

 

טבעת ואימוני כושר? לא רעיון טוב

למרות שהזהב הינו חומר חזק, חשוב לזכור שעל הטבעת משובץ יהלום או יהלומים בשיבוץ עדין מאד. לבטח גם אתן, הנשים, ראיתן לפחות פעם אחת טבעת של מכרה או חברה שחסר לה יהלום או יהלומים. הסיבה? הם נשרו. במרבית המקרים, היהלומים לא נושרים כך מעצמם, אלא שמדובר על טבעת שעברה זעזוע בדמות מכה שהובילה לכך שהיהלומים נשרו. על כן, למרות ששגרת האימונים מבורכת – מומלץ מאד להרחיק את הטבעת מאימוני הכושר. באימונים לרוב מעורבות משקלות ואביזרים כבדים נוספים שמגע שלהם עם הטבעת יכול להוביל לאובדן יהלומים.

 

ניקיון הבית מבורך, אך לא כשהטבעת עליך

מומלץ מאד שחומרי ניקיון פעילים לא יגיעו במגע עם הטבעת. החלטת להשקיע בניקיון הבית? השאירי את הטבעת בתיבת התכשיטים. טבעות אירוסין אומנם מבוססות על זהב אמיתי, אך בעת שישנם חומרים חזקים מאד הם יכולים לפגוע בברק הטבעת. טבעת האירוסין הינה טבעת בעלת ערך רגשי רב גם עבור הגבר שהעניק אותה, וגם עבור האישה שקיבלה אותה. בסופו של דבר גולשים על השגרה ופעולות יום יומיות לא נשקלות לפני ביצוען. כל שתוכלי לעשות הוא להשאיר את טבעת האירוסין מחוץ לתחום בעת שאת מתאמנת, מנקה ואפילו ישנה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות