לא פותחים, מזיזים: למה כדאי גם לכם להתקדם לארונות הזזה?

לכל אחד בביתו הפרטי ישנם ארונות – החל מארונות במטבח ועד ארונות בחדר השינה. מה שלא לכולם יש בביתם הם ארונות הזזה. תפקיד הארונות שלכם הוא לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר פונקציונאלית, אך כמה מכם יכולים להעיד כי השימוש שלהם בארון אכן נוח וידידותי? לא כולם. התקדמו גם אתם אל ארונות הזזה וגלו איכות חיים מה היא!

 

למה לבזבז מקום בחדר אם אפשר שלא?

כיום, על מנת ליהנות מארונות הדלתות עליכם לקחת בחשבון כי הם לא רק תופסים מקום רב בחלל, אלא גם עם פתיחת הדלתות יש צורך במקום רב נוסף. הדלתות כאמור נפתחות כלפי חוץ, מה שאומר שעל מנת לפתוח אותן בצורה אידיאלית, עליכם להקצות מקום רב בחלל המוקדש רק לפתיחת הדלת. עם ארונות הזזה אתם לא מבזבזים מקום אלא חוסכים מקום! דלתות הארון נפתחות בהזזה מצד לצד, כך שאתם זוכים לנצל עוד מקום בחדר השינה או בחדר הארונות שלכם.

 

דלת נטרקת? לא עוד! הכירו את מנגנון הטריקה השקטה

גם אתם רגישים לרעש שמשמיעות הדלתות של ארון הדלתות? אתם לא לבד. כל פתיחת דלת של הארון מגלמת בתוכה את הסיכון שתפריעו לעובדים אתכם במשרד או לבן או בת הזוג שכעת ישנים. עם ארונות הזזה שמים סוף לרעש המיותר והמציק! הדלתות בארון ההזזה נעות על מסילה בשקט מופתי, כך שלעולם עוד לא תפריעו או שיפריעו לכם. כמו כן, ניתן ליהנות ממנגנון הטריקה השקטה גם עם המגירות המשולבות בתוך הארון.

 

מתי פעם האחרונה הארון שלכם תרם לנראות החדר?

ישנו הבדל גדול בין ארון הזזה ובין ארון דלתות בכל הקשור לנראות הארון. בעוד ארונות הדלתות מייצרים תחושה של עומס וכובד, ארונות ההזזה עושים בדיוק את ההפך: הארונות תורמים רבות לעיצוב חדר הארונות או חדר השינה שלכם עם נראות עדינה, קלאסית ויוקרתית. העובדה כי אין ידיות לדלתות הופכת את הארונות לעדינים יותר וכאלו המייצרים חזות אסתטית ורכה יותר. מגוון רחב של פתרונות אחסון זמין לכם עם ארונות אלו! תתחדשו!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות