לחצן מצוקה לבתים פרטיים – תקשורת ישירה עם צוותי החירום

בכל הנוגע לבעיות בריאות, אי אפשר לצפות בדיוק מתי אתם תיאלצו להתמודד עם אירוע מפתיע שמסכן את הבריאות של אחד מבני הבית שלכם. בדיוק מסיבה זו, אתם רוצים להתכונן לתרחיש הגרוע ביותר, בעזרת כל האמצעים שעומדים לרשותכם. הדרך הטובה ביותר להבטיח תגובה מהירה במקרה של אירוע רפואי מסכן חיים, היא על ידי התקנת לחצן מצוקה לבתים פרטיים. זהו מכשיר חשמלי שמחובר ישירות למוקד רפואה ויכול לעזור לכם להתריע על בעיה רפואית תוך שניות ספורות. 

שלוש סיבות מעולות להתקין לחצן מצוקה

התקנת לחצן מצוקה בבית הפרטי שלכם יכולה לתת מענה רפואי לאירועים כמו:

  • בעיות זיכרון – אנשים מבוגרים אשר סובלים מבעיות זיכרון, אולי לא נמצאים בבעיה במהלך היומיום שלהם, החיים הם לא נוטלים את הכדורים שלהם בצורה מסודרת הם חשופים לבעיות רפואיות.
  • בעיות יציבה – הסכנה הכי גדולה שאנשים מבוגרים עומדים בפנייה היא סכנת ההחלקה באמבטיה. טיפול רפואי מידי, יכול לעזור לאדם המבוגר ולאפשר לו להלחים מהפציעה במינימום סיכונים.
  • התקפי אפילפסיה – אנשים שסובלים מהתקף אפילפסיה בדרך כלל יודעים איך להתמודד עם הסיטואציה בעצמם, ולא נדרשים לקבל סיוע רפואי. לצאת זאת לעיתים מדובר על אירועים מאוד מסוכנים שיכולים להגיע לכדי פגיעה מוחית ודורשים טיפול רפואי מידי, על ידי צוות מוסמך כולל הפנייה לבית החולים הקרוב.

לחצן קטן, תרומה גדולה 

כפי שכבר ודאי הבנתם, התקנה של לחצן מצוקה בבית הפרטי שלכם, יכולה לשפר בצורה משמעותית את ההתמודדות שלכם עם כל אירוע רפואי המתרחש בבית. במיוחד אם אתם גרים עם אנשים מבוגרים בבית שלכם, רכישת שעון מצוקה למבוגרים לצד התקנת לחצן המצוקה, יכולה לתת מענה מקיף לצרכים שלהם בבית ומחוץ לו. כמובן שאי אפשר לדעת מתי יתרחש אירוע מסכן חיים, ולכן אתם רוצים להיות בטוחים שלהורים שלכם יש יכולת להתקשר למרכז רפואי לקבל סיוע, גם אם הם לא נמצאים יש לצד לחצן המצוקה בכל שעות היום והלילה. זה הוא תנאי בסיסי להבטחת המצב הבריאותי שלהם.

למדי נוסף היכנסו – לחצן מצוקה חכם

כתיבת תגובה

תפריט נגישות