לימודי מיסטיקה- לא לרוחניים בלבד

בעבר נהוג היה לחשוב שהעוסקים בתחומים שבאים במגע עם העולם שמעבר הם טיפוסים אפלים, כאלה שביתם עמוס קטורת לעייפה, אנשים שמעלים מתים מן האוב בכל הזדמנות, ובעיקר- אנשים שאין להם מגע עם המציאות. היום, כשתחום המיסטיקה צובר פופולאריות הולכת וגדלה, כבר ברור לכולנו שהעיסוק במיסטיקה, בין אם ברמה המקצועית, ובין אם כתחביב העונה על תחומי עניין מסוימים, אינו שמור רק לחלק מסוים באוכלוסיה.

מהם לימודי מיסטיקה?

לימודי המיסטיקה הנגישו את תחומי העולם שמעבר והמגע עמו לכלל האוכלוסייה, ומאפשרים לכל אחד להתנסות, להכיר את עצמו לעומק, ובעיקר להיוודע למימדים אחרים בעולמנו, שלא היינו עמם במגע עד כה. לימודי מיסטיקה מהווים הגדרה רחבה יחסית למגוון תחומים הנושקים עם העולם שמעבר. תחום זה כולל בתוכו לימודי תקשור, שחזור גלגולים ועוד.

coffee cup
לקחת פסק זמן ולהתחבר לעצמך

נראה כי האינטנסיביות שבה אנו חיים; הניתוק מהקרבה והאינטימיות, שנוצר עקב שהייה ממושכת ברשתות חברתיות ובעולם וירטואלי; והשאלות הרבות שלנו שלא מקבלות מענה, כל אלה מגבירים בשנים האחרונות את הצורך לחזור למקורות, להתחבר לעצמך, להבין יותר, ובעיקר לחוש שיש משהו חזק יותר ממירוץ העכברים שאנו חיים בו.

בדיוק על צורך זה עונים לימודים בתחומים האלטרנטיביים- היכולת שלנו לסייע לאחרים ולעצמנו באמצעים שחורגים מתחומי הרפואה המערבית הקונבנציונאלית, החוויות של אלו שחוו טיפולים מסוג אלטרנטיבי והצליחו להתגבר על מכאובים, קשיים ומכשולים, כל אלה ועוד מוכיחים כי גם במאה ה-21 יש מקום לרוחניות ואמונה.

דוגמאות לתחומי טיפול אלטרנטיבי

תחום הטיפול האלטרנטיבי הוא תחום רחב ועשיר, המכיל שלל סגנונות טיפול- בדיבור, במגע, במזון שאנו אוכלים ועוד. באמצעות תקשור למשל, אנו יכולים לקבל מסרים מדוייקים מהמדריכים הרוחניים שלנו, שיסייעו לנו לעלות על השביל הנכון עבורנו. תקשור נותן מענה לשאלות רבות, ובאמצעות סדנאות תקשור, אנו מגלים כי כל אחד יכול לתקשר, אם רק יקבל את הכלים הנכונים וההדרכה המקצועית המתאימה.

נומרולוגיה היא עוד תחום שעוזר לנו להתוות את דרכינו, ולעלות על הנתיב המיועד לנו על מנת להגשים את ייעודנו בעולם. נומרולוגיה יכולה לסייע בעתות של לבטים, לעזור לנו לקבל החלטה נכונה כשאנו עומדים בפני פרשת דרכים בחיינו, ולחשב את שביל הגורל שלנו.

הילינג הוא עוד תחום חשוב ברפואה האלטרנטיבית, שבו עושה המטפל שימוש באנרגיות לצורך ריפוי על ידי טיפול בשדה האנרגטי של הגוף. באמצעות הילינג יכול המטפל לסייע למטופל אפילו מרחוק, מבלי לשהות ליידו. הריפוי מתבצע באמצעות כפות הידיים, עם או ללא מגע.

לסיכום, קצרה היריעה מלתאר את כל התחומים המגוונים והנפלאים הנופלים תחת ההגדרה "רפואה אלטרנטיבית". זהו תחום שצובר תאוצה בכל העולם המערבי, ונראה כי היום הפכו המטפלים האלטרנטיביים לרלוונטיים ונדרשים יותר מאי פעם. אם אתם כבר מטפלים, או בדרככם להיות כאלה, חשוב שתלמדו לשמור על עצמכם בעת הטיפול, על מנת לא להתרוקן מאנרגיות ולא לקחת על עצמכם את הבעיות של המטופלים שלכם ברמה האנרגטית.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות