למה דווקא פאות קאסטם

פאת קאסטם היא פאה משיער אירופאי (קאסטם) – מדובר בפאה עשויה משיער אירופאי איכותי ביותר. השיער בפאה אינו צבוע ואינו מעובד. ברוב הפאות העשויות משיער אירופאי ישנו "סקין טופ" (מראה של קרקפת) המקנה לה מראה טבעי. היתרון המובהק שלן הוא בהיותן פאות העשויות משיער טבעי ולא סינתטי. הן מורכבות  על רשת בצבע עור, ויש ביניהן (בעיקר באיכותיות ויקרות יותר) כאלה המותאמות במדויק לראשה של האישה שאותה הן אמורות לשמש.

הרצון לשמר מראה טבעי בכל המרכיבים החזותיים החיצוניים בגוף האישה בכלל ובשיערה בפרט מניע נשים רבות להעדיף באופן טבעי את סוג הפאה שיאפשר לשוות לשיער מראה וטקסטורה טבעיים.

 

היתרונות של פאות קאסטם:

  1. הן טבעיות ואמיתיות מאחר שהן עשיות משיער טבעי.
  2. ניתן לשמר באמצעותן את מראה השיער של האישה בעבר.
  3. הן נוחות ונעימות לשימוש ואינן גורמות להזעה ( וממילא לגירודים העלולים להיגרם בגללה).
  4. חשוב לרכוש פאות במרכז מקצועי שבו ניתן לוודא כי הפאה המוצעת לכם היא אכן מהסוג האיכותי והיוקרתי ביותר
  5. חשוב לציין כי מחלות שונות הגורמות לנשירת שיער עשויות לזכות אתכן בזכות לקבל השתתפות חלקית במימון עלותן של פאות בכלל ופאות אלה בפרט.
  6. כיום חובשות נשים רבו ת מהמגזר החרדי פאות מסוג זה הנחשבות כשרות ולגיטימיות לחלוטין.

מגוון פאות קאסטם

הפאות יוצרות מגוון מראות נשיים יפים: פאה גולשת, חומה גולשת, ארוכה עם תלתלים פתוחים, פארה ארוכה וחלקה. תמיד ניתן לסמוך על דעתן של מי שחפצות ביקרך וביופייך, אבל תמיד מומלץ ביתר שאת לסמוך על תושת הבטן, על הטעם האישי, על תחושת הנוחות, על דימוי היופי ובעיקר על הביטחון העצמי. לא אחת הפאה עושה את הגברת….

פאות קאסטם מאפשרות שמירה על צביון ועל חזות של פשטות וצניעות. תוכלי לבצע מדידה בשקט, בפרטיות. את מוזמנת לשתף את המוכרת או את צוות המוכרות בכל שאלה שמעסיקה אותך וטורדת את מנוחתך, גורמת לבטים וספקות, מעוררת חששות. היי סמוכה ובטוחה- ולכן גם שקטה ורגועה – כי נשות המקצוע המתאימות את הפאה מבינות אותך היטב, מעומק הלב, משורש הנשמה. מי כמוהן חשות ויודעות עד כמה אינטימי עשויה להיות סוגיית הפאה ולכן עד כמה  רגיש נדרש להיות הטיפול והמענה לה.

בשורה התחתונה- פאות קאסטם הם מהטופ האירופאי המתאים גם למראה הישראלי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות