למה כדאי להתחיל להשתמש במטהר מים ביתי?

מים הם נוזל החיים, אנחנו צורכים אותם על בסיס יומי, כל היום ובמגוון שימושים. כיום,  מסתמנת יותר ויותר המגמה של שתיית מים טבעיים על פני משקאות מוגזים או מיצים תעשייתיים.

עם חידוד המודעות הציבורית לחשיבות צריכתם של מים מסוננים ונקיים, גובר באופן טבעי ומתבקש העניין של רבים מאיתנו במכשירי מים ביתיים, המצוידים במטהרים ובמסננים ומספקים מים צלולים וכמובן קרים וחמים בעל עת.

אז למה אנחנו צריכים מתקן מים בבית או במשרד?

מכיוון שמים הינם מוצר צריכה קיומי ובסיסי, מיותר להכביר מלים על אודות חשיבות זמינותם   בבית ובמשרד לאור שעות היום.

מטהר מים ביתי בראש ובראשונה מבטל את התלות באספקה שוטפת של בקבוקי מים מינראליים ומייתר את הצורך להצטייד במכלים גדולים שאותן מספקות חברות מסוימות ובכך מייצרות (ומגבירות ככל שעובר הזמן) תלות בהן מצד הלקוחות.

מטהר מים ביתי משפר ומשדרג באופן ממשי את איכות המים. רכישת מטהר אמנם כרוכה  בהוצאה ראשונית לא מבוטלת (או לחלופין, קיימים מסלולים של רכישה כנגד התחייבות ותשלום חודשי) יחד עם זאת, מדובר בעסקה כדאית ברוב המקרים במונחים של עלות  תועלת. מטהרי מים לבית ולמשרד מייצרים זמינות מתמדת של מים איכותיים וצלולים ללא כל מאמץ, זאת מאחר ונמנעת חדירתם של לכלוכים שונים כגון חול, שיער ושבבי פחם. באופן טבעי, לניקיון המים חשיבות רבה מאחר וחדירה של חיידקים מסוגים שונים אל המים עלולה לגרום למחלות שונות.

מסנן מים ביתי חשוב למניעת היווצרות שכבת אבנית על גופי החימום של המים. אבנית בריכוז גבוהה עלולה לגרום עששת ובמקרים קיצוניים גם לאבנים בכליות.

רוב המערכות לטיהור מים כיום עובדות בשיטת "אוסמוזה הפוכה" שמטרתה להבטיח כי המים שיגיעו לביתכם יהיו נקיים מכלור, ממתכות כבדות, מווירוסים ומחיידקים ויחד עם זאת יועשרו במגנזיום ובסידן.

בשל השימוש התדיר והתכוף במים לא רק מוצדק להשקיע ברכישת מערכת לטיהור מים בבית אלא מומלץ לעשות זאת. כולנו חשים אחריות לבריאותם ולבריאות ילדיהם, נקודה נוספת שעשויה להמחיש את כדאיות ההשקעה.

מערכת יעילה וחסכונית

לרשותכם מגוון מטהרי מים ביתיים שעומדים בתקני האיכות והבטיחות המחמירים ביותר, לרבות של ה- FDA האמריקני ושל מכון התקנים הישראלי.

התאמה מיטבית של המערכת המתאימה לכם תאפשר לכם ליצור את היחס הטוב ביותר האפשרי בין עלות המוצר ובין תועלתו. חשוב לזכור כי בכל סוג פיתרון שנבחר אסור לשכוח כי מרכיב השירות הינו חיוני ועל כן מומלץ לבחון את רמת האמינות וזמני התגובה של הספק שתבחרו.

לבד מרכישת מערכת טיהור מים ייעודית ניתן, כמובן, לרכוש מכשיר מיני בר אשר יש בו סנן מובנה המבטיח את איכות המים. המכשיר מאפשר לכם ליהנות בכל עת ממים קרים וממים חמים. מכשיר זה אפקטיבי ומתאים לבית בכלל ובבתים של שומרי מסורת בפרט.

מגוון המכשירים גדול וגם כאן נדרשת בחירה הגיונית ומושכלת שתספק לכם מענה מיטבי מבלי להיכנס להוצאות גדולות הכרוכות ברכישת מתקן תעשייתי שאינו נדרש בבית.

בעולם שבו יש איומים שונים על צלילות המים וניקיונם, התקנת מטהר מים ביתי, אם כמערכת נפרדת ואם על ידי הפיכת המיני בר למקור צריכת המים השוטפת, הוא חלק חשוב וחיוני מכלל הפעולות של שמירה על ניקיון והיגיינה בבית.

שימוש במטהר מים ביתי חשוב במיוחד בסביבה שבה מי השתייה מגיעים ממאגרים שאין לנו שליטה עליהם ואין לנו כל ביטחון כי הם נקיים ובטוחים לשתייה כפי שהם מבלי לעבור דרך מערכת טיהור ביתית.

מי שמייחדים מחשבה ומקצים משאבים לשמירה על איכות החיים בכל המובנים של המושג, ודאי מבינים את חשיבות השימוש במטהר מים או במסנן מים ביתי. כאשר אתם לוגמים מים צוננים כחום היום ממכשיר מיני בר אתם ודאי חשים את טעמם של מים נקיים ואיכותיים ויכולים להיות סמוכים ובטוחים כי מים אלה עברו סינון קפדני של לכלוכים ומזהמים שונים.

לרוויה ולבריאות!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות