למה כל בעל עסק חייב בניית אתר?

החשיבות של בניית אתר לעסק

בעידן הדיגיטלי של היום כל גולש באינטרנט יכול להפוך ללקוח פוטנציאלי למוצר או השירות שלכם. ידוע שבאינטרנט גולשים מידי יום מיליוני אנשים בכל התחומים. אך בשביל שאותם גולשים יגיעו לעסק שלכם אתם חייבים שיהיה לכם אתר תדמית שישקף את העסק שלכם וייתן לגולשים מידע מי אתם ומה אתם עושים.

ישנם כמה סוגים של אתרים לכל מיני נישות של עסקים אך המומלץ ביותר לעסקים הוא בניית אתר תדמית לעסק שלכם ועכשיו נסביר למה.

מהו בניית אתר תדמית?

זהו אתר תדמיתי שמראה לגולשים את העסק ומספר על השירותים והמוצרים של העסק. לרוב אתרים מסוג אלו הם סוג של כרטיס ביקור משוכלל לעסק. עסקים שיש להם אתרים מסוגים אלו יוכלו לקדם אותם ולהביא לקוחות רוכשים מגוגל דרך קמפיינים וכו'…

אתר תדמית הוא המומלץ ביותר לעסקים שהרי הוא באמת מביא ללקוחות את המידע שהם צריכים לקבל על העסק שלכם והוא יכול להפוך את הגולשים ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.

איך בניית אתר תדמית יכול להביא לקוחות לעסק?

כמות הלקוחות שנמצאים ברשת כל יום הוא עצום. בכל תחום יש המון חיפושים ולא משנה אם זה חיפושים של מוצרים כלשהם או חיפושים לעזרה וכו' בסופו של דבר כל אדם שנמצא בגוגל חיפש משהו שהוא צריך ואם הוא חיפש משהו שאתם יכולים להציע אז אם יש לכם אתר תדמית יש סיכוי שהוא יוכל להגיע אליכם ואם תהיו משכנעים מספיק אז אולי גם לרכוש מכם.

כמו כן אתר תדמית הוא התדמית של העסק שלכם. נניח יש לקוח שניסיתם למכור לו את המוצר או השירות שלכם והוא ביקש לחשוב על זה. אם תשלחו לאותו לקוח לינק לאתר שלכם אז גם האתר שלכם ישמר לו וגם הוא יראה בכם מקצועיים הרבה יותר ושלא נדבר בכלל על לקוחות שרוצים להיכנס לאתר שלכם כדי לראות מי אתם, אז מה תגידו ללקוחות אלו . שאין לכם אתר? זה יכול להיתפס כלא מקצועי

מחיר בניית אתר

בניית אתר יכולה גם להיות עסק לא פשוט ויקר ולכן צריכים לדעת למי לפנות כשרוצים לבנות אתר תדמית לעסק. לכן תמיד עדיף לעשות סקר שוק אצל כמה חברות וכמובן לבחון את המקצועיות של כולם.

לרוב בניית אתר תדמית אמור לעלות החל מ 1,500 ₪ ועד ל7,000 ₪ ואפילו יותר הכל תלוי באתר שלכם ועד כמה הוא יהיה מורכב.

לסיכום. אנחנו ממליצים לכל עסק לרכוש שירות של בניית אתר כדי לקבל לקוחות מהאינטרנט ולשפר את התדמית שלו.

מאמר זה נכתב על ידי אל מדיה בניית אתרים ושיווק

תפריט נגישות