לצאת לטיול בוילה בצפון

 

בחופשת הפסח, בחופש הגדול או בחול המועד סוכות נופשים רבים יוצאים אל הטבע כדי לבלות מעט בנוף הירוק והפתוח, ולשם כך אין כמו הנוף של הצפון. מבקרים מהדרום והמרכז מזמינים וילה בצפון כדי לטייל מעט בשבילי ארץ ישראל היפה בגולן ובגליל, ללמוד על הצמחייה ועל מחייתם של בעלי החיים באזור. כמו כן, הצפון הוא המקום המושלם למגוון רחב של אטרקציות כמו טיולי ג'יפים וסוסים וסדנאות קרמיקה ואמנות.

יוצאים לנופש? חפשו וילה בצפון לחופשה בלתי מתפשרת בפורטל "וילות נופש"!

למי מתאים לצאת לחופשה בצפון

חופשה בצפון מתאימה לאנשים רבים. אלה כמה מבין הקבוצות הנפוצות יותר:

  • משפחות עם ילדים – הצפון הירוק והמרענן הוא המקום המתאים לחופשה עם ילדים במהלך הקיץ. כאן יכולים הילדים להשתכשך בנחלים ולטפס על הר גבוה כדי לתצפת על כל הנוף. ההורים דואגים להזמין וילה בצפון, כדי לספק לילדים הפעילים והסקרנים אטרקציות בתוך כותלי הוילה – בריכה, משחקי שולחן ולעתים את הפעלות מיוחדות לילדים.
  • זוגות רומנטיים – הצפון מספק את התפאורה המושלמת לזוג רומנטי ומתבודד אשר מעוניין לבלות לבד. ההרים הירוקים הם המענה המושלם לציון יום נישואים או להצעת נישואים מרגשת.
  • שוחרי הרפתקאות – אוהבים ספורט אתגרי? הצפון מציע במיוחד בשבילכם שייט אתגרי כמו גם טיפוסי סנפלינג על הרים גבוהים.
  • סטודנטים בחופשה – רוצים להתנתק אחרי תקופת המבחנים המתישה? הגשתם את כל עבודות הסמינר וכעת אתר רוצים לחגוג בחיק הטבע? הצפון הוא המקום המתאים ביותר לאירועים אלה, בייחוד אם וילה בצפון היא חלק מהתכנית שלכם. בוילה תוכלו לערוך מסיבת אלכוהול גדולה עד אור הבוקר, להכין על האש בעזרת ערכת ברביקיו ולערוך מסיבת קריוקי רועשת מבלי לשמוע ולו תלונה אחת מהשכנים.

מדוע כדאי לנפוש בוילה

כאשר אתם יוצאים אל הנופש בצפון, קיימים באפשרותכם מקומות לינה מגוונים. אתם יכולים לישון בתנאי שטח או למצוא פינה קטנה אצל קרוב משפחה שגר באחד היישובים. אך אם אתם מעוניינים בחופש פעולה לאורך כל החופשה שלכם, הזמינו וילה בצפון. הוילה היא למעשה בית לכל דבר, רק מפוארת יותר מהבית הפרטי שלכם. בוילה תוכלו ליהנות ממטבח מצוחצח וגדול שיש בו הכול כדי להכין ארוחות, בריכה שהיא רק שלכם לאורך כל החופשה ומשחקי שולחן להעברת הזמן בערבים. כך שאם אתם לא מרגישים טוב וסובלים מכאבי בטן, תוכלו לוותר על טיול רגלי וליהנות מהאטרקציות שמציע לכך הוילה.

להזמין מקום בוילה ולחסוך

הוילה היא דרך טובה לחסוך בכסף. ראשית, אינכם צריכים להוציא כסף על מסעדות והזמנות ממזנונים. רכשו מבעוד מועד מוצרי מזון בסופר הקרוב לביתכם, ותוכלו להכין ארוחה במטבח הביתי של הוילה. כמו כן, כשיש אטרקציות בתוך הוילה, אין לכם מה לחפש בחוץ. אם נגמר לכם הכסף לאטרקציות החיצוניות, תוכלו לפתוח את הבוקר בשחייה בבריכה ובעריכת טורנירים בעזרת משחקי שולחן. נוסף על כך, תוכלו לברר עם בעלי הוילות לגבי הנחות על אטרקציות מסוימות בחוץ. לפעמים יש להם הסכמים עם מארגני אטרקציות אלה.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות