לקחת מונית לנתב"ג או לקחת את הרכב הפרטי – מה עדיף?

רגע לפני שאתה יוצא לחופשה המשפחתית או העסקית שכל כך חיכית לה, אתה צריך לקבל החלטה חשובה, כיצד להגיע לשדה התעופה בן גוריות במונית או ברכב פרטי? – מאמר זה יציג לך את היתרונות והחסרונות בכל אחד מהדרכים הנ"ל.

הזמנת מוניות לנתב"ג

אין כל ספק שהזמנת מוניות לנתב"ג היא הדרך המומלצת ביותר למי שמחפש נוחות מקסימלית. לאחר הזמנת מונית שתאסוף אותך מהבית שלך, תוכל להרגע, לישון או לעסוק בכל דבר אחר פרט לנסיעה המתישה לשדה התעופה בן גוריון.

יתרון משמעותי נוסף הוא עלויות החניה, כאשר אתה מזמין מונית לנתב"ג ובחזרה אין צורך לשלם את עלויות החניה בטרמינל של בן גוריון. מחירי החניה בנתב"ג הם גבוהים במיוחד, במידה ואתה טס לחופשה משפחתית של 3-14 ימים, עלויות החניה יכולות להצטבר בצורה מהירה מאוד.

מבחינת מחיר הנסיעה, עבור נוסעים שלא נמצאים באזור גוש דן והמרכז עלויות הנסיעה יכולות להיות גבוהים מאוד  (בדרך כלל, כמה מאות לכל כיוון בהתאם למיקומך) – ובמצב זה, יתכן שמבחינה כלכלית נסיעה ברכב משפחתי תהיה זולה יותר.

נסיעה עם הרכב הפרטי לנתב"ג

כאמור, עבור נוסעים שמגיעים לנתב"ג מצפון או מדרום הארץ, נסיעה ברכב פרטי יכולה להיות כלכלית יותר מבחינת מחירים. עם זאת, חשוב לזכור שלא כל אחד אוהב או יכול לבצע נסיעות ארוכות ולכן המחיר שתשלם פה הוא בעיקר בנוחות ההגעה לשדה התעופה – אם לא אכפת לך לנסוע את כל הדרך לבד או עם המשפחה, זו בהחלט אופציה רצויה.

בנוסף, חשוב לבדוק לכמה זמן מתוכננת החופשה, עבור חופשות ארוכות (10 ימים ויותר), יתכן שכלכלי הרבה יותר לנסוע באמצעות שירות מוניות לנתב"ג ולא עם הרכב הפרטי שלך. כמובן, שעל כל עלויות אלה צריך להוסיף את עלויות הדלק ופחת הרכב בשביל לגלם את המחיר האמיתי.

לסיכום, עבור נוסעים אשר נמצאים באיזור המרכז, הדרך הטובה, המהירה והנוחה ביותר להגיע לנתב"ג היא באמצעות שירות מוניות מקומי. עבור נוסעים בצפון ובדרום הארץ, נדרשת בדיקה מדוקדקת יותר אשר קשורה למיקום, משך החופשה, צרכים אישיים וכדומה. בכל מקרה, אנו מאחלים לך נסיעה טובה וחופשה מהנה.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות