מבצעים על עדשות – למה זה משתלם לנו?

לא מעט אנשים שמרכיבים משקפיים, מגיעים לא פעם להתלבטות, האם להמשיך להרכיב משקפיים כמו שהם היו רגילים תמיד או שמא לעבור ולהשתמש בעדשות מגע. ההתלבטות הזאת נובעת מסיבות שונות כפי שנוכל לראות מיד, ולא פעם יש משתנים מסוימים שעוזרים להם להגיע להחלטה פשוטה וקלה בנושא.

אפשר לחלק את האנשים שמרכיבים למשקפיים לכמה קבוצות, יש את מי שמרכיב משקפיים מילדות והוא כבר רגיל לכך, יש כאלה שהתחילו להרכיב משקפיים בגיל ההתבגרות או אחרי הצבא, ויש את אלה שמתחילים להרכיב משקפיים בגילאים יותר מתקדמים כתוצאה מירידה חדה בראייה. סביר להניח, שאנשים משלושת הקבוצות ימצאו את עצמם בשלב כזה או אחרי, מתלבטים לגבי השאלה האם להרכיב עדשות מגע, סביר להניח שמי שרגיל להרכיב משקפיים ימשיך להרכיב אותם, בעוד שאחרים יעדיפו לבדוק אופציות אחרות.

ישנן סיבות שונות מדוע להרכיב עדשות מגע, לעיתים מדובר בעניין של נוחות, לא פעם מדובר על עניין של אסתטיקה, לפעמים זה פשוט נובע מכך שיש מבצעים על עדשות ואז הם מגלים שהרבה יותר נכון מבחינה כלכלית להרכיב עדשות מגע.

אנשים שמחפשים מבצעים על עדשות לא יתקשו למצוא, בין היתר בגלל שמגוון רחב של חנויות אופטיקה, בין אם עצמאיות ובין אם חנויות רשת, אכן מציעות מבצעים כאלה. כאמור יש בכך גם תועלת כלכלית, מאחר ולהבדיל ממשקפיים שעולות אלפי שקלים, עדשות מגע עולות פחות ולכן זה יכול להשתלם.

לא רק עניין כלכלי, זה גם עניין אסתטי

מרבית האנשים שבוחרים להרכיב עדשות מגע עושים את זה כי זה פשוט יפה יותר. בסופו של דבר, זה הרבה יותר יפה שהפנים הן חלקות ואין עליהן שום דבר. בטח לא משקפיים אשר משנות את המבנה של הפנים, לפחות בעיניי המתבונן ומוסיפות להן נופך נוסף, שלא בהכרח קשור אליהן.

יתרה מזו, יש בעדשות מגע עניין פרקטי. למשל, ספורטאים שמרכיבים משקפיים לא יוכלו להתחרות איתן אלא אם הם ישתמשו במשקפיים מותאמות. יותר נכון מבחינתם להרכיב עדשות מגע מאשר לרוץ או לקפוץ עם משקפיים ולחשוש שמשהו יקרה להם.

מלבד ספורטאים, גם מי שאיננו עוסק בספורט באופן סדיר מרגיש לעיתים הרבה יותר נוח להרכיב עדשות מאשר משקפיים. כך גדל הסיכוי שהוא לא ישכח אותם בשום מקום, כך הוא יכול להיות בטוח שהוא תמיד יכול לראות בצורה ברורה ונוחה. כמובן שזה דורש ממנו התייחסות אחרת, מעצם זה שבדומה למשקפיים, גם כשמרכיבים עדשות מגע יש להתנהל בצורה מסוימת, ובכל זאת אנחנו יכולים להרכיב אותן בצורה הרבה יותר נוחה ופשוטה מאשר כשאנחנו מרכיבים משקפיים

מילה לגבי מבצעים

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מבצעים על עדשות. לפני שאנחנו ממהרים לרכוש עדשות במבצע, עלינו לבחון באילו עדשות מדובר, מאיזה סוג, מה איכותם וכמובן האם העלות שלהם משתלמת ביחס למשקפיים או לעדשות שיש לנו.

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות