מדוע לא כדאי לבטל אימון כושר בשום מחיר?

כשאתם מתאמנים באופן אישי, יש לכם את הזכות המלאה לקבוע את האימונים בשעות הנוחות לכם, וגם לבטל את האימונים בשעות הנוחות לכם. הבעיה הגדולה? המרחב הרב הניתן לכם לעתים לא מטיב עמכם, אלא בעיקר מונע מכם להגיע אל התוצאות שאתם רוצים. כל עוד אין סיבה מספיק טובה לבטל את האימון שלכם, כדאי שלא לבטל אותו – בשום מחיר. ביטול נקודתי של אימון אינו רק ביטול, אלא מגלם בתוכו השלכות גדולות יותר המשפיעות על מהלך האימונים שלכם:

 

ביטלתם פעם אחת? תבטלו בקלות שוב

מאמן כושר אישי לא מתבייש להציג בפניכם את עמדתו, וכבר באימון הראשון שלכם ביחד הוא יעיד כי הוא אינו בעד ביטול של אימונים לאחר שהם נקבעו. מדוע? בעת שתבטלו אימון פעם אחת, יהיה לכם קל יותר לבטל גם את האימונים הבאים. מדובר על מעין טאבו, שבעת ששוברים אותו נשברים גם הגבולות הדקים ושבריריים. כל עוד לא מדובר על מקרה SOS, השאירו את האימון שלכם ביום ובשעה בהם הוא נקבע.

 

הציבו את אימון הכושר בראש סדר העדיפויות

המטרה של מאמן הכושר היא להביא אתכם למצב בו האימונים שלכם יהיו בראש סדר העדיפויות. מרבית הביטולים של האימונים לא מתרחשים מאחר ואכן ישנו מקרה חירום, אלא מאחר ורבים המתאמנים מעדיפים לפגוש חבר, לבלות את הערב אל מול הטלוויזיה או לצאת למסעדה טובה. כל אחד מהבילויים האלו הינו חשוב וחיוני, אך לא על חשבון אימון כושר אישי שכבר קבעתם מבעוד מועד. הציבו גם אתם את האימונים האישיים שלכם בראש סדר העדיפויות!

 

אתם קוטעים את רצף ההתקדמות שלכם

מאחר וישנו חשש כי תבטלו אימונים נוספים בהמשך לאחר הביטול הראשון, הרי שמה שקורה בסופו של דבר הוא שאתם קוטעים את רצף ההתקדמות שלכם. קטיעת הרצף לעתים גם גוררת פגיעה משמעותית במוטיבציה, כך שהמון פעמים ישנם מתאמנים המוצאים עצמם מתחילים את התהליך מההתחלה. על כן, הישארו נאמנים לתכנית האימונים שלכם, למאמן שלכם ובעיקר לעצמכם. הדרך לתוצאות? לא עוברת בקיצורי דרך!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות