מהם הגורמים המשפיעים על החוש האופנתי של ילדות?

יותר ויותר ילדות מתחילות לפתח חוש אופנתי כבר בגילאי 4-5 ובוחרות לעצמן בגדים. הן קמות בבוקר עם חשק לשמלה, חליפת גן, או בכלל ללבוש את התחפושת של פורים. ייתכן כי הן מושפעות מעידן האינסטוש המכתיב להן טרנדים אופנתיים, או מושפעות מהאימהות שלהן המתלבשות בסטייל מופגן. כנראה שמדובר בסופו של דבר בתהליך טבעי ובלתי נמנע – הנסיכות הקטנות רואות את חברותיהן לגן או לבית הספר לבושות יפה, והן רוצות גם. מובן שככל שהן גדלות, כך גם הדרישות משתנות, ומבגדים עם הדפסים מתוקים של דיסני או דמויות אהובות, הן כבר עוברות לבגדי קז'ואל שיקים לילדות או לסגנון ספורטיבי של מותגי ספורט.

בכתבה הבאה נסקור בפניכם כמה מותגים אייקונים שבהחלט משפיעים על חוש האופנה הקטנטנות.      

הפפיון האייקוני של מותג נד נד

המותג הישראלי לבגדי ילדות נד נד (NadNed.co.il) הוא אחד המשפיעים ברשת, מככב עם דף אינסטגרם מושקע ומעוצב, מיתוג שובב ומתוק של נדנדה מיתולוגית בצורת סוס, ועם קולקציה מפתיעה של שמלות מעוצבות לאירועים מיוחדים, לצד קולקציית בגדי קז'ואל לגן לבתי ספר. אחד הפריטים הייחודיים ביותר בקולקציה של מותג נד נד, שלבטח צד את עיניהן של הנסיכות הקטנות ואימהותיהן, הוא הפפיון האייקוני המופיע כמעט בכל שמלת ערב. בחלק מהשמלות הפפיון המתוק והייחודי מופיע על הגב, על הכתפיים, המותניים, ואפילו ניתן להוציא אותו ולחבר מחדש בעזרת אביזר נלווה (מגיע עם השמלה) בכל מקום רצוי אחר.

SweetGirlShop מותג אלגנטי עם אמירה

SweetGirlShop הוא אחד המותגים הבולטים והידועים לבגדי ילדות שבהחלט משפיע לא מעט על החוש האופנתי שלהן, גם בזכות הקולקציה הייחודית של שמלות בת מצוות ושמלות שושבינה, וגם בזכות המיקום האסטרטגי של חנויות הרשת (הפיזיות). כך למשל החנות בקניון הזהב בראשון לציון ממוקמת בסמוך למתחם המשחקים של הילדים. רכישת בגדים של המותג נחשבת לסוג של סמל סטטוס יוקרתי, הרי כל ילדה גאה לומר "השמלה שלי של SweetGirlShop”".

MANGO קידס מותג עם סטייל

כפי שנאמר מקודם, ילדות מאוד מושפעות מהסטייל של האימהות, ואחד המותגים האלגנטיים והאהובים ביותר בקרוב אימהות (ובהתאם לכך בקרב ילדות) הוא MANGO. קולקציית הילדים של MANGO קידס בהחלט מזכירה את השיק האלגנטי של בגדי הנשים, ללא שמלות נפוחות וללא נצנצים מוגזמים, אלא יותר גזרות בייסיק עם סטייל, כאלו שעושות חשק ללבוש לגן או לבית הספר.

NUNUNU סגנון יוניסקס רוקיסטי

דבר נוסף שיכול להשפיע על חוש האופנה של הילדות הוא התחביבים שלהן. כיום כדורגל, כדורסל או כל ספורט אחר הוא לא רק של בנים, אלא גם של בנות. זו הסיבה שיותר ויותר בנות מעדיפות ללבוש קולקציות יוניסקס בסגנון רוקיסטי שובב, כלומר פחות וורוד, לדוגמא, ויותר כחול-שחור עם הדפסים צבעוניים. מותג NUNUNU הישראלי מציע קולקציות בגדי ילדות שונה מהנורמות המקובלות, לילדות שפחות מתחברות לשמלות נפוחות ופיות ורודות. באתר ובחנויות הרשת תמצאו בגדים בסגנון יוניסקס, עם השראה משנת ה 80-90 ונגיעות של סגנון רוקיסטי בועט.

Carter's מותג אמריקאי קלאסי

הסגנון של בגדי המותג הפופולארי Carter's מזכיר לנו את הילדים היפים של אמריקה הגדולה. הקולקציה של המותג קלילה מאוד, עם מגוןן צבעים בהירים ושיק אלגנטי שאינו מתאמץ. ילדות שאוהבות ללכת על סגנון בייסיק פשוט וקלאסי בהחלט יוכלו למצוא בקולקציה מגוון טרנדים עכשוויים.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות