מה אפשר לעשות בצפון?

אם אתם מתכננים סוף שבוע בצפון ללא הוצאות גדולות, חשוב שתקראו את המאמר הבא. במאמר זה ניתן לכם כמה טיפים לסוף שבוע בצפון שיעשה ללא עלויות יקרות, עם טיול כיפי בצפון שבו תוכלו ליהנות גם ממסעדות בצפון, גם מאטרקציות ומנופים מדהימים. אז מה אפשר לעשות בצפון? הכל בהמשך.

נסיעה לצפון

כאשר אתם מתכננים נסיעה לצפון הטיפ הראשון שלנו הוא פשוט לנסוע ולא לתכנן יותר מידי. כאשר אתם יוצאים עם תכניות גדולות, אתם מוצאים את עצמכם בלחץ של זמן וציפיות של תמיד מתממשות, והרי נסיעה זאת אמורה להיות זורמת וכיפית, לכן הטיפ שלנו הוא לשים WASE אל הכנרת, שזה המקום הראשון שתרצו להגיע אילו בצפון כדי להשתכשך בבריכה הכיפית הזאת, וליהנות בזרימה מהדרך ומכל מה שיש לצפון להציע לכם כאשר אתם בה.

בדרך לצפון אנו תמיד ממליצים לעצור לארוחת בוקר נחמדה בכפר דרוזי. אחד הכפרים הנחמדים שיש הוא כפר דלית אל כרמל. בכפר זה תוכלו ליהנות מפיתה דרוזית ולראות כפר נחמד בו חיים דרוזים ולהכיר את התרבות מקרוב. אם בא לכם ארוחת בוקר ישראלית תוכלו ליהנות מגוון המסעדות בצפון ובתי הקפה שנמצאים על הדרך שבהם ניתן לאכול ארוחות בוקר זוגיות  או ארוחות בוקר יחיד מפנקות במיוחד.

לאחר שאכלתם ארוחת בוקר טובה והגעתם לכנרת, אנו ממליצים להגיע את נקודות תצפית בצפון ישנם המון קיבוצים בצפון מהם כדאי לתצפת על הצפון ביניהם קיבוץ כפר חרוב שנמצא ממש ברמת הגולן, קיבוץ אלמגור, ועוד מקומות שמהם ניתן לראות את כל הרי הגולן פרוסים כשטיחים.

מציאת חניון לילה

לאחר שנסעתם וטיילתם, חנו באחת המסעדות בצפון לארוחת צהריים. בצפון ישנן מסעדות רבות המציעות את הדגה המקומית. אוהבי הבשר יוכלו ליהנות  ממסעדות שמציעות סטייקים עסיסיים, ומי שטבעוני יוכל ליהנות מהסצנה הטבעונית שנמצאת בכל מקום בצפון, כולל חוות תבלינים לרב.

לקראת הערב חנו בחניון לילה שמוזיל עלויות בכל הנוגע לבית מלון ותוכלו לצאת לצומת גולני כדי לערוך קניות לארוחת הערב והבוקר.

אטרקציות בצפון

לקראת בוקר מומלץ לצאת לאטרקציות שונות שמציע האזור כמו רכיבת סוסים, טיולי אופניים, גלישת רוח, שיט ועוד.

תפריט נגישות