מה זה מוסך נייד?

מוסך נייד הוא הפתרון הקל והנוח ביותר למרבית התקלות ברכב. מדובר בשירות שמספק טכנאי רכב המגיע לכל מקום בו זקוקים לו כדי לסייע בתקלות רכב. הטכנאי בודק את הרכב במקום, מזהה את הבעיה ומתקן אותה באותו הזמן.

מהם היתרונות של מוסך נייד?

במקרים בהם הרכב נתקע באמצע הדרך או במקרים בהם הרכב לא מתניע – המוסך הנייד יכול לחסוך כסף רב בכך שלא צריך להזמין גרר ולגרור את הרכב למוסך. הטכנאי מגיע בעצמו למקום בו הרכב נמצא ומספק את השירות הניתן בדרך כלל במוסך בו במקום. בנוסף, ברוב הפעמים התקלה מתוקנת באופן מידי ובכך הדבר חוסך זמן רב בו הרכב בדרך כלל שוכב במוסך – בין אם ממתין לבדיקה ולתיקון, ובין אם ממתין לבעלים שלו שיבואו לקחת אותו. כל הקושי הכרוך בגרירה של האוטו למוסך, ובדאגה לאופני נסיעה חילופיים – נחסך.

אילו תקלות פותר מוסך נייד?

את רוב סוגי התקלות יכול לפתור טכנאי המוסך הנייד. הוא מגיע עם כל הציוד שלו למקום של הרכב ואת כל סוגי התקלות הסטנדרטיות הוא יכול לתקן מיידית. למשל, נקר בגלגל, או תקלות במנוע. אם לעומת זאת לא ניתן לתקן את הבעיה ברכב במקום ויש צורך בטיפול יסודי יותר, המוסך הנייד יכול  דואג להעביר את הרכב למוסך כדי להמשיך את הטיפול שם.

מוסך מסוג זה גם מספק שירותים של איבחון התקלה ברכב, כך שאפשר להזמין את הטכנאי כדי להעריך אם צריך לקחת את הרכב למוסך או אם אפשר לטפל בו במקום בו הוא נמצא.

איפה אפשר לקבל את השירות?

המוסך הנייד יכול להגיע לכל מקום בארץ, מקרית שמונה ועד אילת. גם אם הרכב נתקע מתחת לבית וגם אם הוא נתקע בזמן נסיעה בכביש מהיר – הטכנאי יגיע ויבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. הטכנאים של מוסך מסוג זה הם אמינים ויעילים, ויכולים לענות על שאלות ולספק את השירות הטוב ביותר, בדרך אדיבה ונעימה. אפשר לסמוך עליהם שיגיעו בזמן מהיר ככל האפשר ויבצעו עבודה מקצועית ואמינה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות