מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים טבעת אירוסין במבצע?

כדי לכבוש את לבה ולבקש את ידה של בת הזוג שלכם, עליכם לכרוע ברך, לתרגם את הרגשות שלכם למילים ולהציע נישואין. בכדי להוציא את ההצעה המרגשת לפועל, מובן כי עליכם להצטייד בטבעת אירוסין מרהיבה שנבחרה בקפידה. אם התחלתם את מסע חיפוש הטבעת וגם אם לא, כדאי שתדעו כי מחכות לכם בחנויות התכשיטים גם טבעות אירוסין במבצע. אם המשאלה שלכם היא לקבל יותר ולשלם פחות, שימו לב מה עליכם לבדוק לפני שאתם מגהצים את כרטיס האשראי:

 

מי החנות ממנה אתם רוכשים את הטבעת?

ראשית, שימו לב כי לעתים מה שמפורסם לכם כמבצע מפתה, יכול להיות פח שעליכם להיזהר שלא ליפול בו. בעוד ישנן חנויות בעלות שם היוצאות לעתים במבצעים על מנת לקדם דגמים מסוימים או לחסל מלאי של קולקציה ישנה, ישנן גם חנויות שטיבן לא נודע, כך שפרסומים אודות מבצעים יכולים להיות מעט מסוכנים שכן אינכם יודעים מה אתם באמת רוכשים. גם טבעות אירוסין במבצע רוכשים אך ורק בחנות מוכרת וידועה.

 

טבעות יד שניה וסוג ב' – לא במקרה הזה

גם כשאתם קונים טבעות אירוסין במבצע, חשוב לקנות טבעות שבאיכותן משתוות לטבעות שאינן במבצע. לא אחת יהיו אלו שיציעו לכם לרכוש טבעות סוג ב' בעלות פגמים מסוימים, או לחלופין טבעות יד שנייה שנקנו מלקוחות. זיכרו תמיד כי הצעת הנישואין היא ההצעה הרומנטית והחשובה ביותר שתציעו אי פעם – כך שלא בא בחשבון לרכוש טבעת פחות ממושלמת. חיסכון כספי בדרך לרכישת הטבעת מבורך, אך לא בכל תנאי.

 

האם הייתם בוחרים בטבעת ללא קשר למבצע?

גם אם אתם מתעניינים ברכישת טבעות אירוסין במבצע, נסו תמיד לשאול את עצמכם האם הייתם רוכשים את הדגם שבחרתם גם אם הוא לא היה במבצע. שאלה זו חיונית וחשובה מאחר והמון פעמים מה שמנחה גברים לרכוש את הטבעת בעלות הנוחה, היא העלות הנוחה בלבד. מה שקורה בפועל הוא שהם רוכשים טבעת שאינה משקפת את הטעם האישי של בת הזוג שלהם, מה שיוצר לא אחת אכזבה.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות