מה כדאי לדעת על בניית אתר סלולרי?

בשנים האחרונות כל הקשור אל טלפונים ניידים חכמים תפס תאוצה. נכון להיום, חלק גדול מהישראלים הם בעלי מכשיר נייד חכם דור 3.5 ועושים בו שימוש יומיומי למטלות שונות, חיפוש אינפורמציה וביצוע של רכישות שונות באינטרנט. לכן, אין זה מפליא כ הדרישה אל מומחים בתחום בניית אתר סלולרי הולכת וגדלה. מאמר זה יגולל בפני הקוראים הכל אודות בנייה של אתרים סלולאריים.

אתר סלולרי- מה זה אומר?

כל אחד מאיתנו יודע כי כשהוא מתחבר לאינטרנט ממכשיר הנייד שלו ומקיש כתובת של אתר אינטרנט זה או אחר הוא מקבל תוצאה של אתר המותאם למידות של הפלאפון ולביצוע פעולות שונות באמצעות הפלאפון. רבים אינם מקדישים מחשבה לעניין, שכן אין הם עוסקים בתחום ולכן הם אינם מודעים לעובדה כי אתר אינטרנט זה אשר מופיע בפלאפון שלהם הותאם במיוחד אליו על ידי מומחים בכל הקשור אל בניית אתר סלולרי.

אתר סלולרי- נדרש על ידי כל עסק

ניתן לומר כי המגזר העסקי הוא בעל המודעות הגדולה ביותר בכל הקשור אל בניית אתר סלולרי. כאן מדובר על חברות ועסקים בעלי אתר אינטרנט רגיל אשר רואים עד כמה השוק הסלולרי בישראל משמעותי מבחינת רכישות באמצעות אתרים סלולריים,הזמנת שירותים שונים וחיפוש מידע. כל אלו הובילו אותם להבנה ברורה כי בניית אתר סלולרי חיוני להכנסות של העסק או החברה. נכון להיום חברות ועסקים שונים אשר לא דואגים במקביל לבניית אתר סלולר וזאת במקביל אל פעילות אתר האינטרנט הרגיל שלהם הם עסקים אשר אינם צועדים עם הקדמה ועסקים אשר יכולים להפסיד נתח יפה של רווחים ממכירות באינטרנט.

 

בניית אתר סלולרי- נקודות חשובות

  • מומחים- חשוב לפנות רק אל אנשי מקצוע שעברו הכשרה מתאימה בכל הקשור אל בניית אתרים סלולריים ואלו בעלי מוניטין מוצלח משום האמינות והאתרים המוצלחים אותם הם בונים.
  • אפיון- בניית אתר לטלפון הסלולרי שוות ערך לבניית אתר אינטרנט רגיל. לכן, חשוב מאוד שהמומחה אליו פונים יבצע עם הלקוח אפיון ברור של המטרות והצרכים.
  • כימיה ושקיפות- חשוב לוודא כי בונה האתרים יהיה בשקיפות מלאה עם הלקוח לאורך כל בניית האתר וישתף אותו בכל בעיה, רעיון או שינוי אותו הוא מעוניין ליישם.
  • דומה אבל שונה- מומחה בתחום בניית אתרי אינטרנט אינו בהכרח האדם המתאים לבניית אתר סלולרי לעסק שלכם. יש לקחת בחשבון כי מדובר באתרים הנראים דומים, אך מאוד שונים בכל הקשור אל התצוגה, האינטראקטיביות שלו עם המשתמש ועוד.

חשוב לדעת!

במידה ואתם מקימים אתר חדש, ההמלצה היא להקים אתר רספונסיבי (כך גם גוגל ממליצים באופן רשמי), אך במידה ויש לכם אתר ישן, ייתכן שבניית אתר סלולרי נפרד יהיה פתרון יותר משתלם עבורכם.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות